ویرگول
ورودثبت نام
آرزو بیرانوند
آرزو بیرانوند
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مواظب باش دلبندم

مواظـب باش دلبنـدم ...
دارم می افتم از چِشمـت ، مثِ بـرگای پائیزی 

ولی یادت نره روزی ... به یادم اشک می ریزی 



منو بِسپر به دستِ باد ، همون بی آشیـون مست 

سراغم رو بگیر از خاک ، تهِ یه کوچه ی بن بست 



مثِ تقـویم دل مرده ، ورق خوردیـم و فهمیدم 

حقیقت دور بود و من ، تو رو نزدیـک می دیدم ! 



توُ این دنیای وارونه ، دروغ و عشق همـزادن 

همونا کـه تو رو بـردن ، جنونو یادِ من دادن .... 



پشیمونی توُ کارم نیست ، دارم می رم ، بدونِ تو 

توُ این روزای گیج و گم ، فقـط یادت نره اینـو : 



حواسـت نیست ، سـرت گرمه !! همین دلواپسم کرده 

مواظـب باش دلبنـدم ... زمستـونا ، هـوا سـرده 

آرزوبیرانوندآرزوبیرانوندشاعرارزوبیرانوندشعر شاعر داستان دکلمه نویسنده ارزوبیرانوندmahshar666
من به غمگینترین حالت ممکن شادم...نویسنده،خواننده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید