ویرگول
ورودثبت نام
mahshidsetoodeh22
mahshidsetoodeh22
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

با خواندن این مطلب زندگی خود را تغییر دهید

خب خب خب اومدم پیشتون که ی کتاااااااب عااااااااااااااااالی رو بهتون معرفی کنم کتابی که انگیزه ای بهم میده که خودمم باورم نمیشه کتابی که هیچ وقت از خوندنش سیر نمیشم اخ ک این کتاب عشق منه اگ ی روز نخونمش روزم شب نمیشه

چون تقریبا میشه گفت کمه براتون مینویسمش که شماهم لذت ببرین مطمئنم ک شماهم عاشقش میشین



در بیست ونهم ماه مه 2001 ریتا استریکلند نسخه ای از گفت و گو با خدارا در سایت کلیسای محلش قرار داد و هیچ تبلیغی برای ان نکرد طی یک هفته پانصد هزار نفر از ان سایت دیدن کردن و طی مدت کوتاهی رقم ان ب چند میلیون نیز رسید...این کتاب ضمن انکه مارا متوجه اشتباهاتمان میکند به یادمان می اورد ک در زندگی چه چیز واقعا با ارزش است ....


شروع کتاب///


خواب دیدم در خواب با خدا گفتوگویی داشتم

خدا گفت. پس میخواهی با من گفت وگو کنی

گفتم.اگر وقت داشته باشید

خدا لبخند زد

وقت من ابدیست

چ سوالاتی در ذهن داری که میخواهی از من بپرسی

گفتم چه چیز بیش از همه شمارا درباره انسان متعجب میکند

خدا پاسخ داد...

این که انان از بودن در دوران کودکی ملول میشوند عجله دارند ک زودتر بزرگ شوند و بعد حسرت دوران کودکی را میخورند

اینکه سلامتشان را صرف ب دست اوردن پول میکنند و بعد ان پول را خرج حفظ سلامتیشان میکنند

این که با نگرانی نسبت ب اینده زمان حال را فراموش میکنند انچنان ک دیگر ن درحال زندگی میکنند و ن در اینده

چنان زندگی میکنند ک گویی هرگز نخواهند مرد و چنان میمیرند ک گویی هرگز زنده نبوده اند...

خداوند دستان مرا در دست گرفت و مدتی هردو ساکت ماندیم..

بعد پرسیدم....


ب عنوان خالق انسان ها میخواهید انها چه درس هایی از زندگی یادبگیرند؟

خدا با لبخند پاسخ داد ...

یادبگیرند ک نمیتوان دیگران را مجبور ب دوست داشتن خود کرد اما میتوان محبوب دیگران شد

یاد بگیرند ک خوب نیست خود را با دیگران مقایسه کنند

یاد بگیرند ثروتمند کسی نیست ک دارایی بیشتری دارد بلکه کسی است که نیاز کمتری دارد

یاد بگیرند ک ظرف چند ثانیه میتوانیم زخمی عمیق در دل کسانی ک دوستشان داریم ایجاد کنیم و سال ها وقت لازم خواهد بود تا ان زخم التیام یابد///

با بخشیدن بخشش یادبگیرند...

یاد بگیرند کسانی هستند ک انهارا عمیقا دوست دارند اما بلد نیستند احساسشان را ابراز کنند

یاد بگیرند ک میشود دو نفر به یک موضوع واحد نگاه کنند و ان را متفاوت ببینند

یاد بگیرند همیشه کافی نیست دیگران انهارا ببخشند بلکه خودشان هم باید خودرا ببخشند

و یاد بگیرند ک من اینجا هستم...همیشه




مهشید ستوده



خداانسانیتکتابریتااستریکلندتاثیر کتاب
اینجا جایی برای نوشتنه منم مثل بقیه اومدم ک بنویسم و درمیون بزارم هنر ظریف نوشتن رو با دل نوشته هام و متن های انگیزشی(کپی بدون ذکر اسم نویسنده ممنوع)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید