ویرگول
ورودثبت نام
مهتاب هادیان
مهتاب هادیان
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

انتشارات مورد علاقه ام!

من از انتشارات افق خیلی خوشم می آید.

این انتشارات انواع کتاب ها را ترجمه یا نوشته است. من برای تولدم که کمی بیشتر از سه ماه دیگر است به مادرم سفارش کردم که دو کتاب جدید از نشر افق برایم بخرد. تا الان در سایت افق می گشتم به دنبال دو کتاب زیبا که بخرم. اینقدر از اینکه تولدم در راه است خوشحالم که در پوست خود نمی گنجم.

امروز کتاب زیبای قصه های مجید نوشته ی هوشنگ مرادی کرمانی را تمام کردم. روایتی زیبا از یک پسر که از ریاضی بدش می آید و تنها با بی بی خود زندگی می کند. او خیلی بازیگوش است و به این خاطر هم خود را در دردسر می اندازد و هم بی بی را آزرده می کند. او نمره ریاضی را خیلی کم می گیرد به این خاطر بی بی او را ...
دیگه ادامه داستان رو خودتون برید و بخونید. من کتاب های:

داستان انتقام

و

من نوکر بابا نیستم

انتخاب کردم. فعلا من دارم کتاب:
در انتظار یک زندگی طبیعی

رو می خونم. داستان جالبی دارد. من:

دو دی 1388

به دنیا اومدم. اگر این تولد را بگیرم کامل 11 ساله می شوم??

انتخاب کتاب ها واقعا سخت بود? من تصمیم گرفتم کتاب های فارسی رو انتخاب کنم یعنی نویسنده ایرانی باشد. به خاطر اینکه وقتی که کتاب هایی که نویسنده اش فارسی است را می خوانم ارتباط دقیق تری با داستان پیدا می کنم.




شاد و پیروز باشید?


انتشارات افقمهتاب هادیان
برنامه نویس، طراح لوگو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید