ویرگول
ورودثبت نام
مهتاب هادیان
مهتاب هادیان
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

شدم یه پنجمی?

سال تحصیلی شروع شد و من شدم یه پنجمی?

هنوز معلمم رو نمی‎شناسم ،نمیدونم کی می‎خواد گروه بسازه؟ و نمی‎دونم...

خلاصه هنوز هیچی نمی‎دونم?من دو یا سه فصل اول ریاضی رو کامل بلدم چون من وقتی چهارم بودم تصمیم گرفتم جهشی بخونم اما وقتی کرونا اومد دیگه نتونستم، چون باید هم چهارم و هم پنجم رو تو خونه می‎خوندم و همچنین خودم هم کمی تنبلی کردم?از نظرم سال پنجم متوسطه یعنی نه زیاد سخته نه زیاد ساده. دیروز اولین روز مدرسم بود اما من اصلا مدرسه نرفتم و نخواهم رفت حتی اگه بابام اجازه بده. خوشحال نشستم پای شبکه 7 اما اصلا پنجم و ششم رو نشون نداد?امروزم مرور اجتماعی پارسال بود، اما من بیکار ننشستم مامانم درس اول و ستایش فارسی رو کامل باهام کار کرد. احتمالا الان با خودتون می‎گید فقط همین قدر! خیر من آرایه‎ها، قافیه، ردیف، نهاد و ... رو از توشون پیدا کردم و تو اون یک صفحه به اندازه دو صفحه مطلب نوشتم. اوه! یادم رفت بگم معنی کلمات رو هم پیدا کردم، هم ستایش و هم درس اول. اصلا قصد نداشتم از خودم تعریف کنم فقط می‎خواستم بگم اگه هم‎سنهای من فکر کنن می‎تونن با دیدن شبکه آموزش خودشونو ببرن بالا اشتباه می‎کنن چون باید خودشون هم خیلی تلاش بکنند. البته شبکه آموزش رو هم باید نگاه کنن اما فکر نکنند همین که اینو دیدن دیگه بسه!


خیلی از شبکه آموزش متشکرم چون خیلی زحمت می‎کشند فکر کنید چقدر کار کردن تا دکوراسیون صحنه رو بسازن!




مهتاب هادیان پنجمی

مهتاب هادیانپنجمیشبکه آموزش
برنامه نویس، طراح لوگو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید