ویرگول
ورودثبت نام
nazari
nazari
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

فصل سرما؛ چالش کافه ها و رستوران های فضای باز

همونطوری که تو پروفایلم توضیح دادم، به شدت علاقه مند به مباحث مربوط به تکنولوژی روز و کاربرد اون در تاسیسات و تجهیزات ساختمونی هستم. بخاطر همین علاقه ی شخصی، به صورت ناخودآگاه، وارد عرصه ی واردات تجهیزات و وسایل گرمایشی و سرمایشی، مبتنی بر آخرین فناوری های روز اروپایی شده ام. اگرچه من، کسب و کار خودمو دارم منتها در این نوشته ها، قصدم تبلیغ نیست بلکه تلاش می کنم تجربه ی خودمو از بهترین تجهیزات ساختمانی با بالاترین کیفیت با شما به اشتراک بزارم. گستره ای از محصولات اروپایی که یا در ایران از آن ها استفاده کردم و هم اکنون در حال عرضه ی آن ها هستم و یا محصولاتی که در پروژه های خارجی از اون ها استفاده کردم رو معرفی می کنم.
بعنوان اولین پستم، و با توجه به فصل سرما، میخام این نوشته رو به معرفی بخاری برقی تابشی مدل IFS 2009S اختصاص بدم.

بخاری برقی تابشی با قابلیت اتصال به بلوتوث و پخش موسیقی
بخاری برقی تابشی با قابلیت اتصال به بلوتوث و پخش موسیقی


این بخاری تابشی، توسط هیتر مادون قرمز، پس از روشن شدن و تو کمتر از 2 ثانیه گرمایی قوی و باورنکردی در محیط منتشر می کنه. علاوه براین، بیشترین جذب گرما رو تو بدن انسان و جاندارن ایجاد میکنه و در عین حال میزان انتقال گرماش، به اشیا بسیار کمه.

تعدادی از قاببیت های این بخاری برقی تابشی رو اینجا لیست میکنم:

  • دارای 4 بلند گو با کیفیت بسیار عالی.
  • استفاده از موزیک و گرمایش بصورت همزمان.
  • دارای سیستم بلوتوث جهت تنظیمات دما و بلند گوها.
  • قابل کنترل با اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم های IOS و Android.
  • قابلیت کنترل 1 الی 1000 دستگاه با گوشی های هوشمند.
  • کاملا ضد آب و مقاوم در برابر باران و رطوبت(IP 65).
  • دارای سیستم کنترل از راه دور.
  • قابلیت تنظیم قدرت و گرمایش دستگاه در 5 مرحله از 500 الی 2000 وات.
  • امکان افزایش دمای قسمتی از سالن به صورت مقطعی یا یکسره
  • کمترین میزان مصرف برق و بازگشت سریع سرمایه
  • عدم نیاز به استفاده از هیتر های پر مصرف قدیمی
  • بدون نیاز به استفاده از موتورخانه شوفاژ برای گرمایش محیط
  • قابلیت کارکرد با برق تک فاز خانگی
  • بالاترین بازدهی حرارتی و صرفه جویی در مصرف برق
  • تبدیل کامل انرژی برق به گرمایش
  • کاملا سازگار با محیط زیست و عدم ایجاد آلایندگی.

میشه گفت بیشترین کاربرد رو تو فضاهای باز مثل تراس، رووف گاردن، آلاچیق، رستوران های فضای باز،اماکن ورزشی، کنار استخر ها و غیره داره ولی بعلت گرمایش قوی ای که دارن، تو فضاهای داخلی و در مناطقی که فاقد گاز شهری بوده و نیاز به گرمایش بسیار سریع با مصرف اندک برق دارن مثل ویلاها و اماکنی که در مناطق کوهستانی وجود دارن میتونه مفید باشن.

بخاری تابشی برقی با شعاع گرمایش  آنی تا 5 متر
بخاری تابشی برقی با شعاع گرمایش آنی تا 5 متر


اگر بنظرتون جالب اومد، میتونید بقیه بخاری‌ تابشی ها رو تو فروشگاه آریاتیس ببینید. با توجه به کیفیتشون، این محصولات با 2 سال ضمانت کتبی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می شن.

صرفه جوییکسب و کاررستوران‌های فضایبخاری برقیگرمایش تابشی
علاقه مند به تکنولوژی؛ خصوصاً در زمینه تاسیسات و تجهیزات برقی و خورشیدی ساختمانی با سابقه بیش از 20 سال در این حوزه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید