ویرگول
ورودثبت نام
ماجد بحری |majed bahri
ماجد بحری |majed bahri
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

#تواضع

من یه طرح پژوهشی داشتم و به واسطه این خب مقالات متعددی تو اون حوزه داشتم میخوندم. از یه جایی به بعد شروع کردم ایمیل زدن به نویسنده های مقالات و سوالامو ازشون می‌پرسیدم. خب تو این حوزه که من کار داشتم تقریبا نویسنده همشون چینی بودن. درصد بالایی شون جواب میدادن و تقریبا قشنگ ایمیل طولانی منو خونده بودن و به ترتیب سوالامو جواب میدن و پیشنهاد جدیدم میدادن که واقعا عالی بود، یعنی یه سری حوزه های جدید رو برا من باز میکرد. یکیشونم گفت بیا بریم تو ویچت با هم چت کنیم، گفتم من واتس اپ و تلگرام دارم که گفت من نمیتونم اینا رو نصب کنم تو چین و آخرش من ویچت نصب کردم و رفتیم اونجا چت کردیم و جالب بود براش که من از کدوم کشورم و پروژه م چه جالبه و اینا. با خودم گفتم بذار ببینم H-index اینا که جواب دادن چنده ، دیدم مثلا یکیشون 90 بود. با احتمال زیاد یکی با همچین درجه علمی تو ایران جواب سلامتم نمیده😂
من تو لینکدین و ایمیل به خیلیا دیگه هم پیام دادم ولی تقریبا خیلی خیلی کم جواب گرفتم. و یه چیزی که واقعا بهش رسیدم اینه که هر چه قدر شخص خفن تر باشه، راحت تر و بهتر جواب میده. هر چه قدر خفن تر، تواضعش بیشتر
حالا قصد ندارم به همه تعمیم بدم ولی ایرانیا که میرن خارج تقریبا مصداق بارز اینن که جواب نمیدن برا اینکه بگن ما سرمون خیلی شلوغه و خیلی خفنیم. بابا طرف با اچ ایندکس 120 و 180 و صاحب چند تا کمپانی ایملتو جواب میده ، تو هنوز درستم تموم نشده سین میکنی جواب نمیدی.
خفن بودن به ادا درآوردن نیست...

https://t.me/majednameh




جواب
دانش آموخته طب، در حال جست و جو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید