ویرگول
ورودثبت نام
ماجد بحری |majed bahri
ماجد بحری |majed bahri
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

رزق


مهندس نجات بخش مدیر شرکت بهیار صنعت سپاهانه، خیلی عقاید خاص و جذابی داره. دستگاه سی تی اسکن و شتابدهنده و اخیرا هواپیما داره میسازه
امروز یه مثال جالب زد، گفت من دخترم هر وقت پول بخواد بم میگه و براش میریزم، این شکلی نیست که مثلا بش فلان تومان بدم و بگم این ماهو باید با این سر کنی. یه بار بم گفت بابا ۲۰۰ تومان میزنی به کارتم، زدم و شب اومد گفت رفتم همه را دلستر مهمون کردم. به خانمم گفتم ببین اگر مثلا اول ماه این قدر بش پول بدیم خب این دختر قطعا نمیومد مهمون کنه و فرهنگ مهمون کردنو یاد نمیگرفت، می‌گفت که باید تا آخر ماه این قدر خرج کنم و پولم نمی‌رسه پس نباید مهمون کنم. ولی این شکلی دلش قرصه که یه بابایی داره که هر وقت بخواد ازش میخواد، حالا به من میگه چی کار کرده با پولش ، اگر معقول بود که میگم آفرین بیا مثلا این دفعه ۳۰۰ تومن بگیر و برو مهمون کن. حالا منم تو کسب و کارم این شکلی ام، میگم خدایا این پولو که دادی رفتم خرج تولید سی تی اسکن و ساخت هواپیما کردم، وسطش یه دو تا چلو کبابم خوردم حالا، خودت برسون پولو دیگه.

وعده های الهی حقه...

#رزق

https://t.me/majednameh

سی تی اسکن
دانش آموخته طب، در حال جست و جو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید