ویرگول
ورودثبت نام
مجید طبیب پور
مجید طبیب پور
خواندن ۳ دقیقه·۹ روز پیش

مجازیته، تجربه تلخ خرید اسپاتیفای

فروشگاه اینترنتی مجازیته
فروشگاه اینترنتی مجازیته

این روز ها استفاده از خدمات اینترنتی نیازمند پرداخت حق اشتراک ماهیانه است. به عنوان مثال اگر قصد دسترسی به هزاران اهنگ روز دنیا را به صورت قانونی داشته باشید می توانید اشتراک اسپاتیفای تهیه کنید و دسترسی به آرشیو برای شما برقرار شود.

این مورد تنها مربوط به سرویس موسیقی اسپاتیفای نیست، بلکه مربوط به سرویس های دیگر هم می شود. از خرید حق اشتراک chatgpt گرفته تا خرید اشتراک برنامه های آموزشی و...

متاسفانه از آنجایی که کشور ما تحت تحریم های بی رحمانه قرار گرفته است نمی توانیم از این سرویس های که در تمام دنیا به راحتی استفاده می شود، به صورت مستقیم خرید و استفاده کنیم، لذا وب سایت های واسطه ای به وجود آمده است که خرید اکانت های مربوط به این سرویس ها را با دور زدن تحریم ها به وسیله کارت بانکی خارجی میسر می کند.

مجازیته یک وب سایت اینترنتی در این حوزه است که اکانت های مربوطه را می‌فروشد. اما در این پست می خواهیم به تجربه تلخی که ممکن است با خرید از این مجموعه داشته باشید را بیان کنم.

اولین خرید اکثرا خوبه، جایی که مشتری میگه چه عالی من می توانم سال ها با همین مجموعه ادامه دهم، اما روز های خوش رضایت بعد از مدتی پشت ابر های پشتیبانی بد مخفی می شود و روز های تنهایی مشتری سر میرسد :)

خرید های بسیار زیادی برای خانواده و دوستان از این فروشگاه انجام دادم، یادمه یک بار chatgpt اکانت یک ماهه برای یکی از دوستان که روی پایان نامه کار میکرد خریدم، توی سایت نوشته بود فعال سازی سریع، اما اینقدر دیر فعال سازی انجام شد که از پایان نامه دفاع کرده بود:)

چند وقت قبل ترش از اسپاتیفای برام پیام اومد که شما از اکانت کیک شده اید : " کیک به واژه ای میگن که شما از یک گروه اخراج می شوید" ، بررسی کردیم و متوجه شدیم با وجود اینکه اکانت تمدید شده بود به اشتباه از گروه کیک شده بودم.

باید یادآور بشم که اکانت اسپاتیفای بعد از دو بار کیک شدن لیمیت میشه و دیگه نمی تونید خرید کنید.

میگن هر بلایی سرآدم میاد از خودشه راست میگن. با این حال آدم نشدم و دوباره خرید کردم، حوصله پیدا کردن یک فروشگاه جدید نداشتم، بعد از چند وقت برای بار دوم از اسپاتیفای برام پیام اومد که شما از اکانت خود خارج شده اید. دوباره کیک شده بودم :) پیگیری کردیم و متوجه شدیم برای تمدید اکانت هیج اطلاع رسانی انجام نشده بود و بعد از تموم شدن بدون هیچ اطلاع و تذکری کیک شدم و اکانتم لیمیت شد. این اتفاق برای منی افتاد که ده ها سفارش از این وب سایت انجام داده بودم. خلاصه بعد از یک هفته پیگیری هیچ اقدامی جهت رفع مشکل من انجام نشده بود، راستی اینم بگم که پول رو پرداخت کرده بودم. بعد از گذشت یک هفته درخواست عودت وجه را دادم. طبق قوانین سایت خودشون باید وجه رو عودت میدادن. اما گفتن نمیشه به همین راحتی :)

باید یادآور بشم در صورتی که اکانتی از این وب سایت بخرید و به پشتیبانی پیام بدید و التماس کنید که اکانتتون رو فعال کنه باید کلی منتظر بمونید تا پشتیبانی حتی پیام شما رو سین کنه.

از مجازیته خرید نکنید، اگر نگران سلامت روحی خود هستید

این مقاله در حال به روزرسانی است



وب سایتخریداسپاتیفای
توضیحات خاصی وجود ندارد :) یک برنامه نویس عاشق کار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید