ویرگول
ورودثبت نام
محمد الهیاری جلالی
محمد الهیاری جلالی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

محمد الهیاری و رم کولهاس - شرکت در مسابقه معماری ایتالیا (Mohammad Allahyari))

Rem Koolhaas and Mohammad Allahyari
Rem Koolhaas and Mohammad Allahyari

یکی از رخدادهای معماری که در آن حضور داشتم مسابقه معماری پیرانزی در شهر رم بود که در سال 2014 شرکت کردم.آن زمان در قطب دانشگاه تهران مشغول تحصیل در رشته طراحی داخلی بودم و از طریق دانشگاه به این مسابقات اعزام شدم. بعد از 16 روز طراحی موفق به کسب رتبه دوم در باز طراحی بخشی از محوطه ویلا آدریانا مربوط به 2000 سال پیش شدیم.از آنجا به ونیز رفتم و با ستاره کم نظیر آسمان معماری جهان و افتخار جامعه معماری دنیا یعنی رم کولهاس که مسئول بینیال ونیز در آن سال بود، دیدار کردم.هم کلامی با این استاد باعث مباهات من هست.

محمد الهیاری جلالیرم کولهاسبینال ونیزمعماری ایتالیا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید