ویرگول
ورودثبت نام
امیر ملک پور
امیر ملک پور
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

امیر ملک پور بنیان گذار «از زیر صفر»

از زیر صفر یک سایت آموزشی هست در حیطه آموزش کسب و کار که به صورت علمی و آکادمیک فعالیت میکند و بنیان گذار این مجموعه آموزشی امیر ملک پور هست


امیر ملک پور کیست؟

امیر ملک پور یک جوان پر انگیزه که اهل تبریز و متولد سال 1380 هست.

رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی

امیر ملک پور تقریبا از 17 سالگی در اولین سمینار آموزشی که شرکت کرده بود، متحول شد و بعد به صورت جدی شروع به کار کرد و الان که سال 1402 هست بیش از ده تا شغل را تجربه کرده است.

به عنوان مثال:

تایپیست

مقاله نویسی

نویسندگی

اینستاگرام

طراحی سایت

گرافیک

دیجیتال مارکتینگ

فروشندگی

ui/ux designer

آموزش کسب و کار

طراحی لوگو و استوری موشن

و ...


هدف اصلی امیر ملک پور

از اولین فردی که به دنیا آمده تا الان هشتاد میلیارد آدم به دنیا آمدند و از دنیا رفتند بعد از فوتشون چند روز خانواده هاشون سر مزارشون گریه کردند و بعد چند سال از یاد رفته اند ولی بین این هشتاد میلیارد یه سری هایی بودند که متفاوت بودند و مثل بقیه همین جوری زندگی نکردند که راه رفتن رو یاد بگیرند بعد مدرسه بروند و بعد دانشگاه و بعد از دانشگاه یک جایی کارمند باشند و ازدواج و تشکیل خانواده و بعد چند سال هم بمیرند، اینا همونایی هستند که دنیا را به یک جای بهتری برای زندگی تبدیل کردند و ما هنوز هم اسمشون رو میشنویم.

مثل:

استیو جابز ، ادیسون، نلسول ماندلا ، گاندی ، بیل گیتس ، امام حسین ، کوروش کبیر ، کارآفرینان و ...

یکی از بزرگ ترین اهداف من این هست که من هم مثل این اشخاص بتونم یک تاثیر برای خوب تر شدن زندگی مردم و بهتر شدن دنیا بکنم هر کسی روش خودش را داشت بعضی ها با اختراع و نوآوری باعث شدند دنیا جای قشنگی بشه و بعضی ها با برقراری عدالت و جلوی ظلم وایسادن و بعضی ها مثل من آموزش دادن را انتخاب کردند.


برنامه من برای آینده

من معمولا برنامه سخت و یکسانی ندارم و همیشه به دنبال چیزی هستم که به من بیشترین سود رو بده (البته با ارزش هام یکسان باشد.) ولی یک چیزی که هست چون به بیزینس زیادی علاقه دارم و خصوصا روانشناسی به همین دلیل بیشتر در حیطه آموزش کار خواهم کرد.

البته احتمال زیاد مهاجرت کنم به تهران همین الان که شما این رو میخونید ممکنه این اتفاق افتاده باشد، حالا چرا تهران؟

یکی از دلایلش این هست که اصلا علاقه خاصی به تهران و مردم تهران دارم و دوما این که دوست دارم بیشتر آموزش ببینم و در مرکز باشم چون تهران میتونیم بگیم که پیشرفته ترین شهر ایران هست دیگه.


علایق و دستاورد ها

همانطور که در قسمت بالا گفتم به رشته های روانشناسی و کسب و کار و نوروساینس علاقه خاصی دارم و میتونم بگم که هر روز در حال مطالعه هستم تا دانش و تخصصم زیاد تر شود.

گرافیک هم یکی از چیز هایی هست که دوست دارم البته بهتره بگم هنر، چون گرافیک هم یک جور هنر هست و من عاشق خلق کردن چیز های مختلف هستم و در هنر هم قبلا سیاه قلم و گیتار هم کار کردم ولی نه زیاد تخصصی تا جایی که خودم از کارم لذت ببرم.

یکی از بهترین دستاوردهایی که در سن 17 سالگی به دست آوردم نوشتن کتاب بود.

در مورد روانشناسی زناشویی، که اسم کتابم «ازدواج موفق» هست من این کتاب رو بر اساس مشکلاتی زوجین در رابطه هاشون داشتند نوشتم و کاملا مخصوص مردم ایران هست و مطمئنم تو زندگیتون تاثیر زیادی میزارد.

دومین دستاوردم «از زیر صفر» هست از زیر صفر یک سایت آموزشی هست که در رشته مدیریت کسب و کار و راه اندازی کسب و کار فعالیت می کند.


از زیر صفر

از زیر صفر تنها یک مجموعه یا یک شرکت و یک سایت نیست «از زیر صفر» یک باوره.

من توی از زیر صفر باور دارم حتی اگر زیر صفر هم باشیم حتی اگر فقط تنها داراییمون یک دست لباس روی تنمون، باشد باز هم میتونیم با تصمیمات درست و با کارهای درست به یک جایگاه و درآمد خوبی برسیم. ما نمیگیم که میلیاردر میشید ولی میتونید نسبت به گذشته زندگی خوبی رو تجربه بکنید.

لینک سایت از زیر صفر: www.azziresefr.ir


اهداف از زیر صفر

کمک برای جوانان و دانشجویان برای راه اندازی کسب و کار، افزایش فروش، مدیریت کارکنان و استخدام کارکنان ولی به صورت تخصصی در راه اندازی کسب و کار فعالیت میکنیم.

به صورت علمی و آکادمیک


راه های ارتباطی:

ایمیل: malekpooramir9538@gmail.com

تلگرام: Malekpoor_amir@

اینستاگرام: amirmalekpoor1@

یوتیوب: از زیر صفر

سایت: www.azziresefr.ir

کسب کارملک پوراز زیر صفرکتاب ازدواج موفق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید