ویرگول
ورودثبت نام
مَلی
مَلی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

با این فیلم و عکس تو اینستا دانلود کن

بعضی وقتها شده که من یک عکس یا یک ویدیو خیلی زیبا را می بینم و دوست دارم که آن را در گوشی خودم داشته باشم یا اینکه در پیج خود م آن را آپلود کنم.

اما بدی اینستاگرام این است که اجازه دانلود عکس یا ویدیو را نمی دهد. پس چیکار کنم؟ در این مطلب چندتا سایت خود برای دانلود عکس ، ویدیو معرفی می کنم.

دریافت لینک برای دانلود

قبل از اینکه بخواهم مطلب اصلی را توضیح دهم، باید یک مبحث مکمل را بیان کنم و این که برای دانلود تصاویر یا ویدیوها لازم است که شما لینک آن را از داخل اپ یا سایت دریافت کنید.

  • برای این کار داخل پست مدنظر بروید.
  • بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید.
  • گزینه copy url را بزنید.

خوب سراغ معرفی ابزارهای دانلودی البته قبلش یادتان نرود که من را در ویرگول دنبال کنید :)))

https://virgool.io/@mali

لیست ابزارهای دانلود

لیست سایت ها :

سخن پایانی

اگر شما هم مانند با مشکل دانلود تصاویر و و فیلم ها در اینستا روبه رو هستید، به نظرم این مطلب برای شماست تا بتوانید هر چیزی را که خواستید در گوشی خود داشته باشید. در این مطلب سعی کردم لیستی از بهترین های برای دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام معرفی کنم.

در صورتی که درمورد این مطلب نظری دارید یا اینکه فکر می کنید ابزارهای بهتری برای اینکار وجود دارد می توانید در زیر همین پست برای من کامنت یا نظر بگذارید.


اینستاگرامآموزشدانلود
علاقه مند به سوشال، کارکرده در سوشال، متخصص در سوشال همین :))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید