ویرگول
ورودثبت نام
محمدعلی عبدالعلی زاده
محمدعلی عبدالعلی زاده
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

پیک چهارم کرونا! آیا از تو متنفرم؟

در این دنیا هیچ چیز مطلقی وجود ندارد!

نمیدانم چقدر با این جمله موافق هستید اما در طول زندگی اتفاقات مختلفی برای من افتاده که باعث شده به این جمله تا حد خوبی باور داشته باشم. یکی از مهم‌ترین مثال‌هایش همین کرونای بد مصب است!

همانطور که میدانید (شاید هم بعضی‌هایتان نمیدانید!) من عضوی از تیم بازاریابی هوم کا هستم. یکی از خدماتی که هوم کا آن را ارائه می‌کند، آزمایش کرونا در منزل است. حالا این موضوع چه ربطی به نسبی یا مطلق بودن دارد؟ الان خدمتتان عرض می‌کنم!

مواجه شدن با پیک کرونا بسیار ناراحت کننده است. ترس و اضطراب وجود تو و اطرافیانت را فرا می‌گیرد. نگران خودت و آنهایی که دوستشان داری هستی. از هر نظر نگاه کنی، تلخ است! اما این پیک‌ها باعث افزایش درخواست‌های تست کرونا در منزل می‌شود. حتما هم می‌دانید که افزایش درخواست‌ و فروش بیشتر برای یک استارتاپ چقدر حیاتی و با اهمیت است؟ پس این اتفاق برای هوم‌کا بسیار خوشحال کننده‌است.

حالا تکلیف چیست؟ باید بابت پیک چهارم خوشحال باشم؟ قطعا نیستم! درست است که با وجود رقابت بسیار در کلید‌واژه‌ی تست کرونا در منزل توانستیم به رتبه‌ی اول برسیم و تعداد کلیک‌هایمان را افزایش دهیم. درست است که توانستیم خودمان را ثابت کنیم و با این کار فروش را افزایش دهیم. درست است که همه‌ی این‌ها خوشحال‌کننده است! اما ته قلبم ناراحتی سنگینی بیشتری دارد.

فکر می‌کنم آدم‌ها هیچ‌وقت نمی‌توانند روی خالص احساسات را تجربه کنند. همیشه احساسات در هم تنیده می‌شوند. گاهی این تنیدگی آن‌قدر زیاد می‌شود که حتی نمی‌توانی نامی روی احساست بگذاری! برای همین است که می‌گویم چیزی در این جهان قطعی نیست. شاید هم من هنوز نتوانستم چیزی را به صورت قطعی تجربه کنم.

حدود یک سال از کرونا می‌گذرد. آن زمان که فکر می‌کردیم کرونا مهمانی است که زود به خانه‌اش بازمیگردد. فکر می‌کردیم بعد از عید همه‌ چیز به حالت عادی برمی‌گردد. اما بر نگشت! با کندن پوست دستانمان با ضدعفونی کننده شروع کردیم، از توصیه‌های سنتی عبور کردیم و به تست‌هایی مثل تست pcr و آنتی‌بادی رسیدیم. حال در میانه‌ی پیک چهارم کروناییم و امید!وار هستیم که این قصه، با واکسن، پایانی با تلفات کمتر داشته باشد. به قول رویا نونهالی درد و تجربه‌ی دوران کرونا فراتر از این است که بتوان در مورد آن نوشت. من هم نوشته کوتاه می‌کنم.

فقط امیدوارم تمام این تجربه‌ها انسان را رشد بدهد نه اینکه باعث فرسودگی‌اش شود!

در نهایت قصد دارم به سوالی که در ابتدا مطرحش کردم پاسخ دهم! بله! پیک چهارم کرونا! من از تو متنفرم. آن هم نه تنفری خالص. تنفری تنیده در هزار احساس دیگر!

کروناویروس کروناپیک چهارم کروناتست کروناتست کرونا در منزل
بازاریابی که در جستجوی کلمات است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید