ویرگول
ورودثبت نام
محمدعلی کلانتری
محمدعلی کلانتری
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

لذت من، تابلوهای شاسی چند تکه

گالری هنری ثنا
گالری هنری ثنا



من از سال هشتاد و هشت، رفتم سراغ تابلو شاسی های چندتکه. واقعا از تصاویر منظره و گل و ... خوشم میاد و همچنین کار با چوب، اما شرایطی پیش اومد که بصورت اجباری، مدتی از این کار فاصله گرفتم و بعدش هم چند تا دامین عوض کردم تا بلاخره به گالری هنری ثنا رسیدم. مدتها بود که می خواستم به تابلو شاسی های چندتکه برسم و اضافه شون کنم؛ فرصت نمی شد تا اینکه از امروز، اول بهمن، بصورت مدام می خوام به تابلوها برسم و تصاویر جدید تابلوها رو توی فروشگاه بذارم.
خوشحال میشم که شما هم از تابلوها دیدن کنید و نظرتون رو به اشتراک بذارید.

https://www.instagram.com/sanaartgalleryir

گالری هنری ثناتابلو شاسی چندتکهتابلو دکوراتیوتابلو شاسیتابلو چندتکه
سخنران و مجری|مدرس رشد فردی|هنرجوی تئاتر|اینستاگرام : abeautifulmind.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید