ویرگول
ورودثبت نام
محمد محسنی
محمد محسنی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی و دانلود آهنگ بیکلام شاد Kaleidoscope از Iday - صدایی رنگارنگ!

سلام عزیزان ویرگولی؛ امیدوارم حال دلتان خوب باشد.

امروز قصد دارم آهنگ زیبای دیگری از Iday را خدمتتان معرفی کنم. آهنگ kaleidoscope (کالیدوسکوپ) فضایی شاد و متفاوت نسبت به آثار قبلی آی دی دارد. محمد یاروف، این آهنگ بیکلام زیبا را دو ماه پیش منتشر کرد و هنوز داغِ داغه!


کالیدوسکوپ به صورت مستقل و تک آهنگ منتشر شد و در Sound cloud قرار گرفت. سبک و سیاق این آهنگ، با آثاری که قبلا از Iday معرفی کردم، متفاوت است و فضایی شاد دارد.

شاید نام آهنگ برایتان عجیب و غریب به نظر برسد. kaleidoscope (کالیدوسکوپ)، اسباب بازی جالبی هست که احتمالا قبلا هم آن را دیدید. این وسیله از دو استوانه متحرک و تعدادی آیینه و مقداری کاغذ رنگی و... تشکیل شده و اگر داخلش را نگاه کنیم، ترکیبی زیبا و متحرک از رنگ‌ها را میبینیم. خودتان هم می‌توانید در خانه کالیدوسکوپ بسازید (آموزش های زیادی در اینترنت موجود هست):

اسباب بازی کالیدوسکوپ (بالا)  / نمای داخل کالیدوسکوپ (پایین)
اسباب بازی کالیدوسکوپ (بالا) / نمای داخل کالیدوسکوپ (پایین)


آهنگ با صدای کیبورد و کوبش‌های کاخُن شروع می‌شود و پس از اضافه شدن گیتار و پیانو و آکاردئون، ملودی اصلی شکل می‌گیرد. البته چند بار ریتم اصلی تغییر می‌کند و همین موضوع، آهنگ را گوش‌نوازتر و شنیدنی‌تر می‌کند.بنظرم آی دی انتخاب خوبی برای اسم موسیقی، انجام داده؛ چون واقعا نام «کالیدوسکوپ» بهترین توصیف ممکن برای این آهنگ هست.

وقتی به این قطعه گوش می‌کنید، می‌توانید رنگارنگ بودنش را حس کنید! سازها، به شکلی زیبا و رنگارنگ بر هم نشستند و ترکیب شدند و آهنگی دیدنی(!) ساختند. درست مانند یک کالیدوسکوپ جادویی... به قول آقا آذرخش: «اگه بگن کالیدوسکوپ صدا داره، دقیقا این آهنگ صدای کالیدوسکوپ هست.»

بیشتر صحبت نمی‌کنم و شما را به شنیدن این آهنگ بیکلام زیبا و حال خوب کن، دعوت می‌کنم:


برای دانلود آهنگ Kaleidoscope از Iday کلیک کنید

مدت:3:25 / حجم: 3 مگابایت / سبک: بیکلام - شاد

کاور آهنگ کالیدوسکوپ با اندک تغییراتی از طرف بنده
کاور آهنگ کالیدوسکوپ با اندک تغییراتی از طرف بنده


ممنون که وقت گذاشتید و همراهم بودید. امیدوارم شما هم از این آهنگ لذت ببرید و به کمکش، لحظات زیبایتان را رنگ آمیزی کنید!


خیلی خوشحال می‌شوم نظرتان را درباره این آهنگ بیکلام بدانم. بنظرتان برای معرفی‌های بعدی آی دی، بیشتر آهنگ شاد انتخاب کنم یا بیشتر در همان سبک قبلی باشند؟ یا اصلا از هر دو مدل، معرفی کنم؟


پ.ن: خیلی جالبه که این نوشته، در دسته‌بندی موسیقی سایت قرار نگرفت :/ بعد مورد داشتیم طرف بلندگو میفروخته و مطلبش رفته در دسته‌بندی موسیقی ویرگول...


- امیدوارم لحظات زندگی‌تان شاد و رنگی باشد :) -


نوشته قبلی:

https://vrgl.ir/wYMIa


عنوان نوشته بعدی: نقد و بررسی فیلم Seven (هفت) - عصبانی شو!


اگر این آهنگ را دوست داشتید، آهنگ‌های دیگری که از آی دی معرفی کردم را از دست ندهید:

https://vrgl.ir/5uVyE
https://vrgl.ir/NK9d3
https://vrgl.ir/HyXcd
https://vrgl.ir/GsWre



موسیقیآی دیidayآهنگ بیکلامحال خوبتو با من تقسیم کن
عکاس و فیزیوتراپیست؛ علاقه‌مند به نقد سینمایی و نوشتن | کانال تلگرام: closeup_melody@ | وبسایت: photographymohseni.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید