ویرگول
ورودثبت نام
محمد محسنی
محمد محسنی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

معرفی و دانلود آهنگ بیکلام Soaring از Iday - صعود به اوج رویا

سلام همراهان گرامی؛

امروز با نوشته معرفی و دانلود موسیقی زیبای دیگری از Iday همراهتان هستم. پیش از این، دو آهنگ شاهکار دیگر از این هنرمند نابغه را خدمتتان معرفی کردم. پیشنهاد می‌کنم اگر این دو موسیقی را نشنیدید و یا با Iday آشنا نیستید، ابتدا مقالات زیرا را مطالعه کنید:

http://vrgl.ir/GsWre
http://vrgl.ir/HyXcd

در این نوشته، آهنگ بیکلام زیبای Soaring ، به معنای «درحال صعود» را خدمتتان معرفی می‌کنم. به دلیل نام آهنگ، عنوان مقاله را به صورت «صعود به اوج رویا» نوشتم. ‌نمی‌دانم چرا؛ اما این آهنگ کلا به فضای موسیقی ایران، راه پیدا نکرد؛ حتی در سایت های خارجی هم خیلی سخت پیدا می‌شود.

نام آلبوم Soaring از این آهنگ گرفته شده که قطعه اینترو آلبوم هم است (به اولین آهنگ آلبوم، قطعه اینترو می‌گویند). انتخاب این آهنگ به عنوان قطعه اینترو، انتخابی هوشمندانه بوده؛ زیرا هم شنونده را از همان ابتدای کار با فضای آلبوم آشنا می‌کند و هم آنقدر زیبا است که با شنیدنش نمی‌توانید از گوش دادن به ادامه آلبوم دست بردارید.

کاور آلبوم Soaring همراه با اندک تغییراتی از طرف بنده
کاور آلبوم Soaring همراه با اندک تغییراتی از طرف بنده

این آهنگ، با صدای زیبای ساز هنگ درام شروع می‌شود که چند نت کوتاه را برای چند بار و همراه با افزایش سرعت تدریجی می‌زند. به مرور صدای ساز دهنی، آکاردئون و پیانو به آهنگ می‌پیوندند و بر روی ملودی جادویی سوار می‌شوند و شما را همراه خود می‌کنند. با شروع شدن وِرس دوم، دیگر چاره ای به جز بستن چشم و صعود به اوج رویا ندارید.

از نظر من، Soaring یکی از چهار آهنگ برتر آی دی هست.

توضیح بیشتری نمی‌دهم؛ پیشنهاد می‌کنم حتما این آهنگ بیکلام فوق العاده را در ادامه همین مقاله دانلود کنید و برای صعودی زیبا آماده شوید:


برای دانلود آهنگ Soaring اینجا کلیک کنید

مدت: 4:09 / سبک : بیکلام - نئوکلاسیک / حجم فایل: 4 مگابایت


از شما ممنونم که وقت گذاشتید و همراه «آی دی» و من بودید.

امیدوارم از آهنگ Soaring لذت ببرید و دوست جدیدی برای خلوت خود پیدا کرده باشید.

خیلی خوشحال می‌شوم که نظرتان را درباره این قطعه و بقیه کارهای Iday که معرفی کردم، بدانم. در صورت همراهی شما؛ این سری از معرفی های موسیقی را ادامه می‌دهم.


- مراقب خودتان باشید ;) -

آهنگ‌های دیگری که از آی دی معرفی کردم:

https://vrgl.ir/qsSG5
https://vrgl.ir/5uVyE


عنوان نوشته بعدی: معرفی و مشاهده انیمیشن کوتاه Kitbull - نمایش زیبای عواطف در دو بعد

موسیقیآهنگ بیکلامsoaringidayحال خوبتو با من تقسیم کن
عکاس و فیزیوتراپیست؛ علاقه‌مند به نقد سینمایی و نوشتن | کانال تلگرام: closeup_melody@ | وبسایت: photographymohseni.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید