ویرگول
ورودثبت نام
محمد
محمد
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

چرا حساب ویرگولم 24 ساعت مسدود شد؟

سلام حالتون چطوره؟ خوبید؟

چند روز پیش ایمیلی واسم اومد با عنوان "مسدود شدن حساب کاربری شما در ویرگول" که در توضیحاتش نوشته شده بود بدلیل فعالیت زیاد حسابتون 24 ساعت مسدود شده...

ایمیل ویرگول به من
ایمیل ویرگول به من

من که اولش، ماجرا رو فهمیدم ولی باز به پشتیبانی پیام دادم که چرا؟؟؟

در جواب گفتن بدلیل استفاده ربات گونه از ویرگول :)

جواب ویرگول به من
جواب ویرگول به من

خب سوال اینجاست که چه کردم که ویرگول به انسان بودنم شک کرده؟

کل ماجرا اینه:

من از تنبلی دنبال نوشتن یه قطعه کد بودم که بجای من پست های اینستا (هشتگ های خاصی) رو لایک کنه تا با این کار افراد لایک متقابل کنن یا فالو...

خلاصه تا حدودی نوشتم و خوب پیش رفت و یه جاهایی ام به مشکل خوردم و چون دیدم کُدَم تقریبا خوب کار میکنه تصمیم گرفتم همین کار رو روی ویرگول هم انجام بدم

باید بگم که کدی که برای اینستا نوشتم با پایتون و کتابخونه سِلِنیوم بود ولی من زیاد با پایتون حال نمیکنم اومدم واسه ویرگول از جاوااسکریپت استفاده کردم.

توضیحات ش هم این بود که تمام دکمه های لایک رو توی یه آرایه میگرفت و با استفاده از یه حلقه فور روی عناصر آرایه متد کلیک رو فراخوانی میکرد.

و در چند ثانیه تعداد زیادی پست رو لایک میکرد.

به مشکلی که برخوردم این بود که ویرگول از اسکرول بی نهایت استفاده میکنه و قبل از اجرای کد باید تا جایی که میخواستم به پایین اسکرول کنم میشد این رو هم حل کرد ولی چون کار میکرد بیخیالش شدم.

خلاصه بگم که چند روزی این کارو کردم و بیش از 2200 پست رو لایک کردم (اگر پستی از شما توسط من لایک شده بدونید که من نبودم، کدم بود).

با این کار تمام فالوور ها و لایک تنها پستم رو، بدون فعالیت گرفتم، این یعنی جواب داد و من الان خوشحالم.

ولی مشکلی که بعد از رفع مسدودیت م پیش اومد تغییر قالب ویرگول بود این که دکمه لایک رو از صفحه اصلی برداشت و تمام نقشه های من بر باد رفت.

امروز 7 اسفند 98

من محمد

مسدودرباتاینستاگرام
برنامه نویس وب | عاشق کتاب، یادگیری تکنولوژی، فوتبال و موسیقی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید