ویرگول
ورودثبت نام
محمد هنرور
محمد هنرور
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین سه ماه زندگیم در باشگاه محتوا

باشگاه محتوا راهنمایی است برای دانستن مسیر نویسندگی و تولید محتوا؛ در باشگاه محتوا شما هم راهنمایی می‌شوید و هم با افراد متخصص و باتجربه حوزه محتوا آشنا می‌شوید و آموزش می‌بینید. یکی از نقطه تمایزهای مهم باشگاه محتوا با سایر دوره‌ها انجام تکالیف هفتگی است، به صورتی که شما برای این که در پایان دوره جزء یاران برتر باشید و بتوانید در شرکت‌های بزرگ کارآموزی کنید، باید تکالیف را به خوبی انجام داده و امتیاز بالایی کسب کنید و همین موضوع باعث می‌شود، هر چه را که می‌آموزید، به صورت عملی کار کرده و بهتر یاد بگیرید. در باشگاه محتوا با دوستانی آشنا می‌شوید که هرکدام افرادی تلاش‌گر و علاقه‌مند هستند پس به راحتی می‌توانید دوست‌های بسیار خوبی پیدا کنید.

در باشگاه محتوا، هم مهارت نویسندگی و محتوا را یاد گرفته و هم ارتباطات قوی می‌سازید و هم کار پیدا می‌کنید.

تجربه شرکت کردن من در باشگاه محتوا:

باشگاه محتوا، فردی که صفر اطلاعات درمورد محتوا و نویسندگی دارد را به صد می‌رساند. من در فصل چهارم باشگاه محتوا حضور یافتم و تجربه‌ای عالی برایم رقم خورد. در طول سه ماه به اندازه دوسال در حوزه کاری‌ام رشد کردم و با افراد بسیار خوبی آشنا شدم. باشگاه محتوا تجربه شگفت‌انگیز و به یاد ماندنی در طول خاطرات زندگی‌ام گذاشت. قبل از این که در باشگاه محتوا شرکت کنم، شک داشتم که آیا این دوره همان چیزی که می‌خواهم است؛ ولی حالا با اطمینان می‌توانم بگویم این بهترین دوره است و به هرفردی که در حال خواندن این متن است بگویم: (این جا همان جایی است که دنبالش می‌گردی!)

چرا فصل های قبلی شرکت نکردم؟

فصل‌های قبلی باشگاه محتوا کلی استرس و شک و تردید داشتم که آیا این دوره همان چیزی است که فکرش را می‌کنم؟ آیا خواسته‌های مرا برآورده می‌کند؟ خلاصه دو فصل از باشگاه محتوا را صبر کردم تا درباره باشگاه محتوا اطلاعات کافی جمع کنم و هم کمی یاد بگیرم تا از پس آزمون ورودی باشگاه بربیایم. ثبت‌نام فصل سه آغاز شد، منم که نمی‌دانستم این دوره هزینه دارد و در خیال خود فکر می‌کردم رایگان است، متنی را ده دقیقه‌ای نوشتم و ارسال کردم و بعد از چند روز پیامی آمد که قبول نشدم. به دلیل این که آن موقع اطلاعات زیادی راجع به محتوا و نویسندگی و بازاریابی نداشتم برایم اهمیتی نداشت. در فاصله فصل سوم و چهارم باشگاه محتوا کلی تغییر کردم با شرکت‌های مختلفی کار کردم و کلی تجربه به دست آوردم و برای همین خودم را برای فصل چهارم آماده کردم. این بار روی متن بیشتر وقت گذاشتم و ارسال کردم.

بعد از چند روز پیامی در واتس‌اپ آمد که شما انتخاب شده‌اید و باید در فلان روز مصاحبه‌ای را انجام دهید. مصاحبه بسیار خوب گذشت و به تمام سوالات جواب دادم و بالاخره نتایج آمد و من به عنوان شانزدهم باشگاه محتوا انتخاب شدم. کلی خوشحال شدم، به دوستای نزدیکم گفتم. دوستانم هم به من تبریک گفتند. هزینه باشگاه محتوا به دلیل این که زیاد بود و من شرایط مناسبی نداشتم. کمی شک و تردید کردم و به باشگاه پیام دادم و گفتم که من شرکت نمی‌کنم. باشگاه فردی را جایگزین من کرد. پس از یک هفته که گذشت با یکی از بهترین دوستانم مشورت کردم و من را به شرکت در باشگاه محتوا تشویق کرد، برای هزینه‌ هم گفت که کمکت می‌کنم. من هم چندین پروژه گفتم و انجام دادم و خلاصه که هزینه باشگاه جمع شد و من به عنوان یار بیست و چهارم وارد باشگاه شدم.

دستاوردهای باشگاه محتوا برای من

1. یکی از دستاوردهای مهم باشگاه برای من، منظم شدن در کار و داشتن برنامه‌ریزی در کار است که قبل از باشگاه مشکل بسیار بزرگی برای من بود.

2. آشنا شدن با بهترین دوستانم؛ افرادی که مانند خودم عاشق یادگیری و نوشتن و نویسندگی و تولید محتوا هستند.

3. بالاخره هرچیزی که مانع ضبط پادکست برای من می‌شد، رفع شد و من توانستم اولین پادکست‌های خودم را در دوران باشگاه ضبط کنم و منتشر کنم.

4. باشگاه محتوا انگیزه‌ای در من ایجاد کرد که اگر فقط یک روز تنها یک نکته یاد نگیرم آن روزم، روز نیست!

باشگاه محتوا حسی را در من ایجاد کرد و انگیزه‌ای به من داد و کل مسیر و چشم‌اندازی را به من نشان داد که حتی بعد از پایان باشگاه محتوا خودم بتوانم بدون نیاز به هیچ دوره‌ی دیگری ادامه مسیر را طی کنم.

حدود یک ماه آخر باشگاه محتوا در دوران امتحاناتم بود و امتحانات من نهایی بود و خیلی سخت بود در دوران امتحانات ولی هرجور شده تکالیفم را تحویل دادم؛ با این که حدود سی چهل امتیاز را از دست دادم. از کمک مربی‌ام خانم زادرفیع خیلی ممنونم که به من خیلی کمک کرد و تا جایی که امکانش بود در امتیازبندی به من کمک بسیار زیادی کرد.

در آخر؛ باشگاه محتوا بهترین تجربه زندگی‌ام بود. که اگر باز هم بعد از خواندن این متن سوالی راجع به باشگاه محتوا داشتید و دوست داشتید با من برای شرکت در باشگاه محتوا مشورت کنید. خوشحال میشم که از راه‌های زیر باهم در ارتباط باشیم.

اینستاگرام: @mamadsocial

ایمیل: mamadsocial1@gmail.com

https://twitter.com/mohammadhonarv2?lang=fa


باشگاه محتواتولید محتوابازاریابی محتواییممدسوشالآیدین داریان
شناگری در اقیانوس محتوا و دیوانه علم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید