ویرگول
ورودثبت نام
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
خواندن ۱ دقیقه·۴ ساعت پیش

.: •۶•مــــ🏢ـــــدرسه

امروز صبح دخترارو فرستادم باشگاه خوودم موندمکه مثلا خونه رو تمیز کنم. دلم گرفت حس کردم دارم خفه میشم. خواستم برم بیرون گفتم هر حا برم تنها باشم همون آشه و همون کاسه.

یکی از اقوام یه مدرسه داره منم یه سالی اونجا کار کردم گفتم برم اونجا گوشیمم دست بچه ها بود زنگ زدم جناب شوهرجان برام اسنپ گرفت رفتم اونجا.

حتی تا دم در پشیمونن بودم و ناراحت ولی یکمی که گرم صحبت با همکارا شدم حالم خووب شد.

مدرسه شون پر شاگرددددد

۰
۰
مریم عسگرپور
مریم عسگرپور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید