ویرگول
ورودثبت نام
نیمکت اندیشه
نیمکت اندیشه
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

شعر مداحی برای امام حسین و امام حسن و حضرت ابوالفضل العباس

برااادر

برادر عزیز من حسن جااانم

پشت و پناه من بعد پدر جاااانم

ستون و تکیه گاه من عزیز جااانم

کجااایی

ببینی که حسین تو علمداار، داره

حتی تو شبها سپاهش وفاا، داره

تو تاریکیه شب هوادار ، داره

برااادر

با تیرشون به مشکمون تیر زدند

همون طوری که تابوتتو چهل تر زدند

برااادر

به بچه هامون تشنگی داادند

بازم خدا رو شکر که زهر نداادند

برااادر

برادر بزرگ من حسن جااانم

دلیر و تکیه گاه من حسن جااانم

برااادر

قاسم، ابوبکر، حسن و عبدالله

جای تو خالیه تو خیمه گاه

برااادر

گفته بودی که تنهایم نمی‌ذااری

وقتی نبودی قاسمو فرستاادی

برااادر

گل تو رو در آغوشم گرفتم

وصیت تو رو ازش شنوفتم

برااادر

ببین که قاسمت چقدر شجااعه

منو همش یاد تو مینداازه

برااادر

چه ماه ها کسی صدام نکرده بود "برادر"

یهو صدا اومد "بیا برادر"

برااادر

برادر قشنگ من ابوالفضل

علمدار رشید من ابوالفضل

مداحیامام حسینامام حسنحضرت ابوالفضلقاسم بن حسن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید