ویرگول
ورودثبت نام
ماندانا بيات
ماندانا بيات
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

فروش بيمه عمر

من سالهاست در صنعت بيمه فعال هستم و به جرات مي تونم بگم که يک راز فروش موفق در اين صنعت از سمت خودم و تيم همراهم ، همراهي مفيد و موثر با مشتري بوده ، در ابتداي همراهي با مشتري سعي مي کنيم دغدغه هاي بيمه گزار رو به خوبي بشنويم و براي تکميل و جمع بندي معمولا تلاش مي کنيم سمت مذاکره بيشتر روي کشف با اهميت ترين دغدغه ها بره بعد از شنيدن صحبت هاي بيمه گزار نوبت ماست تا به مشتري در خصوص بيمه آگاهي بديم و اين قسمت رو با حوصله و قابل درک با مثال جلو مي بريم مثالها و داستان ها به شدت به دل مي شينه و مطلب رو قابل درک مي کنه و به نوعي کمک مي کنه تمامي موارديکه از اين به بعد در مذاکره تا نهايي کردن فروش پيش بياد رو در داستان و مثال ذکر کنيم پس اين قسمت رو با زيرکي خيلي جدي مي گيريم، تا اينجا اگه درست مذاکره رو جلو برده باشيم در بستن يک بيمه نامه با کيفيت قدم درست رو برداشتيم چون خود مشتري هم موارد مورد نيازش رو عنوان کرده و هم با پوشش هاي بيمه نامه به خوبي آشناست ما تا اينجا گل زديم ، الان خودش مي تونه ما رو در بستن بيمه همراهي کنه و اين حس آگاهي و مهم بودن يکي از مهمترين قسمت هاي فروش بيمه نامه ست و چنان حلاوتي ايجاد مي کنه که در ذهن مشتري نسبت به ما و مجموعه احترام و اعتماد خوبي توليد مي کنه در شغل من منتال مدل رو ببري به سمت امنيت و اعتماد رسالت کار رو نهايي کردي و تمام، در ذهن مشتري درست نشستي . تمام اين باندينگي که گفتم در برخي فروش ها بيشتر خودش رو در دوام و ماندگاري مشتري نشون ميده از بيمه عمر که محبوب بيشتر فروشندگان بيمه و شرکت هاي بيمه ايي هست تا بيمه هاي پروژه ها مثل بيمه مسئوليت و تمام خطر و مهندسي

بیمهبيمه عمربيمه مسئوليتفروش بيمهفروش بيمه عمر
Founder of BimeTime - کوچينگ بازارسازي بيمه - با افتخار کارگزار برتر کشور در فروش بيمه عمر هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید