ویرگول
ورودثبت نام
wooden heart
wooden heart
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دوست میدارم


به نقل از آن عزیز دل

تو را من چشم در راهم

تو ما را لیک نا بینی

که قلبت در ره عشقی نمی کوبد

تو را من چشم در راهم

تو ما را چشم در راهی؟

نمی بینی؟

نمی گویی؟

که این هستی بدجوری

دل دیوانه می خواهد؟

نمیبینی که این دنیا به سان چاه می ماند؟

نمیبینی هیچ حرفی نمی گوید؟

که او حراف بی حرف است

تو را من چشم در راهم

به سان مرغ می مانم

که هر دم روی تخمانش

می ماند

تا آسیب نا بینند

تو را من چشم در راهم

صدایت میزنم هر روز

هر دم،هر ساعت،هر لحظه

ولی دیگر صدایی نیست

که گوش تو به وجد آرد

خدایا ای خدای من

من او را چشم در راهم

به بلبل ها بگو از من

بگویند با دل معشوق

که عشقی چشم در راهست

برو پیشش

نکن تاخیر

نکن اندک تامل هم

که او ارشدترین دلداده این عالم خاکیست

تو را من چشم در راهم

به این اشجار و این اصوات

به این دنیا و این افکار

نمی اندیشم بی تو

که هیچ یک را نمی خواهم هر آنی

که تو دور از من و جانی

تو را من چشم در راهم

همین راه هم

گواه من

که این دنیا نمی خواهم

بیا پیشم

که من با تو به سان مرغ می مانم

بیا پیشم

نکن تاخیر

قسم گویم

تو را من دوست میدارم

تو را من دوست میدارم

تو را از عمق احساسم

که عمقش عمق ها دارد

دوست میدارم دوست میدارم

دوستان من تو این شعر یکم از شعر آقای یوشیج استفاده کردم ولی با اون فرق داره و از عزیز دل هم منظورم خود آقای یوشیجه:)

عاشقانهوودن هارتدوست میدارمچشم در راه
یدونه پسر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید