ویرگول
ورودثبت نام
منصوره پورمند
منصوره پورمند
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

قرارداد سئو و سایت طرف کارفرما

قرارداد سئو و سایت
قرارداد سئو و سایت


یکی از نکات مهمی که کارفرماها در قرارداد سئو و سایت در نظر نمیگیرند، اطلاعات کاربری است.

دوستان با نام کاربری و رمز عبوری که در دسترس هست، خیلی کارها میشه انجام داد، در ابتدای امر برای شروع هر کاری حتما حتما دقت کنید موقع ثبت نام در هر سایتی، هر پلتفرمی، ایمیل متعلق به خود شما باشد.

من خودم در هر پروژه ای که وارد میشم از کارفرما میخوام یه جیمیل بسازه و نام کاربری و رمزش رو در اختیار من قرار بده یا اگر کارفرمایی پرت باشد خودم نام کاربری و رمز براشون ایجاد میکنم و هر زمان کارم با سازمان تمام شد در اختیارشون قرار میدم.

برای خرید هاست و دامنه، برای خرید قالب سایت، برای ثبت نام در میزبانی های مختلف، برای ثبت سرچ کنسول، برای ثبت آنالیتیکس و خیلی گزینه های دیگر شما نیاز به ایمیل دارید.

اگر این ایمیل متعلق به کارفرما نباشد، شخص میتواند هر کاری بخواهد با سایت و سئو شما انجام دهد. پس در این موارد حتما بی اعتماد باشید و هر کاری که لازم است انجام شود با نظارت شما و اسم شما انجام شود.

حتما در قرارداد هم ذکر کنید که تمامی اکانت هایی که برای سایت و سئو خریداری میشود و برای فلان سایت است متعلق به شماست و شخص مجری باید در اختیار شما قرار دهد.

و من الله توفیق....

سئو سایتسئوقرارداد سئوقرارداد سایتمنصوره پورمند
در کنار هم نکات دیجیتال مارکتینگ و سئو یاد میگیریم. کارشناسی ارشد مدیریت IT از دانشگاه فردوسی مشهد، وب سایت من: Rahkar.online
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید