ویرگول
ورودثبت نام
mansourehmoshirian
mansourehmoshirian
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

موفقیت یا خوش شانسی؟

بعضیا میگن ادم های موفق در کنار موفق بودنشون خوش شانس هم بودن. راستش نمیدونم درسته یا غلط ؟ اما تکلیفم با خودم مشخصه که از این زاویه نگاه کردن چیزی به زندگی من اضافه نمیکنه.

از وقتی با کوچینگ آشنا شدم فهمیدم که موفقیت ارتباط مستقیمی با جرات مندی داره و آدم جرات مند فرصت عمل کردنو به خاطر بی نقص بودن از دست نمیده.موفق ها زندگیو یک فرصت میبینن و نبضشونو با ساعت زندگی تنظیم می کنن. شاید برای همینه که بعضیا میگن خوش شانسن.

به نظر من خوش شانسیشون به خاطر نوع نگاهشونه. اونها خوب فهمیدن که نوع نگاه ادم میتونه نقش تاثیر گذاری در ساختن دنیاش داشته باشه

جراتمندیخوش شانسیموفقیتطرز فکرشانس
من منصوره مشیریان یک کوچ هستم. هنرم توی زندگی اینه که انسانها را به سمت شکوفایی هدایت کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید