ویرگول
ورودثبت نام
mani roshanfekr
mani roshanfekr
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

استفاده رایگان از میدجورنی




همون جوری که احتمالا میدونید کانال میدجورنی در دیسکورد پولی شده و جدیدا برای اینکه براتون تصویر بسازه نیازمند اشتراک هست که خب کار رو برای ما سخت میکنه حالا تو این پست میخوام روش استفاده رایگانش رو یادتون بدم


میدجورنی چیه ؟

میدجورنی یه کانال دیسکورده که میتون خلاقیت های شما رو توی یه قاب جا بده و به یه عکس تبدیلش بکنه و هیچ محدودیتی نداره کافیه به یه چیز فکر کنین و بعد اون رو ازش به انگلیسی در خواست کنین مثلا من الان به یه اسب شناور در فضا با کلاه فضا نوردی فکر میکنم

حالا من اگه A horse floating in space with a space helmet رو داخل دیسکورد از میدجورنی بخوام یه چنین تصویری میده :

خیلی دقیق خواستمو اجرا نکرد چون دقیق ازش نخواسته بودم ولی بازم قشنگه
خیلی دقیق خواستمو اجرا نکرد چون دقیق ازش نخواسته بودم ولی بازم قشنگه


لینک دیسکرد میدجورنی :

•Discord|Home-Midjourney



راه رایگان

بهترین راه استفاده رایگان از میدجورنی استفاده از چنل دیسکورد turing ai هست که ویژگی های همون میدجورنی رو داره ولی رایگانه

لینک :

•Discord|#imagine|TuringAI

در اصل این چنل chatgpt رو هم داره ولی خب این اصلی ترین استفادشه

برای استفاده از این چنل باید روم imagine از کد /imagine رو بزنین و بعد مشخصات عکستونو مینویسین و اون هم دو عکس با مشخصات شما رو میده.

ممنون از توجهتون امیدوارم به دردتون بخوره

هوش مصنوعیتکنولوژیدیسکوردمیدجورنیپردازش تصویر
تکنولوژی های جدید برنامه های خفن و هوش مصنوعی همه اینها در این کانال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید