ویرگول
ورودثبت نام
مرجان سزاوار
مرجان سزاوار
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

آفتابه لگن ۷ دست، تبلیغات هیچی!

آفتابه، این ابزار کاربردی که همه ما خاطرات خوشی از آن داریم، از کاربردهای آرایشی-بهداشتی!! تا آب دادن به گلدان.

سالها پیش دوستی از اساتید عزیز به بنده مراجعه کردند و فرمودند میخواهم سایتی راه بندازم با نام آفتابه که رقیب دیوار باشد. میخام روی اسم آفتابه مانور بدم چون خیلی خوب توی ذهن میمونه!

من هم که خیلی به خودم مغرور بودم گفتم آخه این کلمه بار معنایی جالبی نداره و فکر نمیکنم موفق بشی.

عکس تزئینی است! بماند به یادگار!
عکس تزئینی است! بماند به یادگار!


خلاصه ایشون که خودشون استادی بودند و خاک خورده تبلیغات، فرمودند که در هدف خود راسخ هستند. ما نیز به تماشا نشستیم.

ایشون دیدگاه بسیار زیبایی به آفتابه داشتند با این مضمون که آفتابه وسیله ای است که منابع محدود (آب) رو دقیقا به همونجایی هدایت میکنه که ما میخایم (...). چقدر ایده ی قشنگی. چرا من به فکرم نرسیده بود.

پس وب سایت آفتابه جایی هست که شما میتونید منابع محدودتون رو صرف تبلیغاتی کنید که بازدید بالایی داره و دقیقا بزنید به هدف بدون اینکه منابع رو هدر بدید.

یکی از تبلیغاتی که از این سایت در لپ تاپم پیدا کردم به صورت عکس زیر هست. حالا کمی کمتر یا بیشتر:


از تبلیغات جالب و آنتیک سایت آفتابه!
از تبلیغات جالب و آنتیک سایت آفتابه!


این وب سایت در مدت ۳ ماه تونست به رتبه ۳ هزار الکسا برسه و به شدت رشد میکرد و با همین تبلیغات ساده، کاری کرد که من فکرش رو هم نمیکردم. اما در همین هنگام اون دوست عزیز تصمیم به یک مهاجرت و یا سفر نسبتا طولانی مدت خارجی گرفتند و با ناراحتی از اینکه نخواند توانست سایت رو مدیریت کنند، اون رو تعطیل کردند.

من در پنل مدیریت اون سایت شاهد رشد عجیب تبلیغات افراد و شرکتهای مختلف بودم و آگهی های پولی اون هم کم نبود و درآمد نسبتا خوبی در مدت ۳ ماه کسب کرده بود. اینها به من آموخت که نوع نگاه ما به کلمات، سادگی یا پیچیدگی هاست که میتونه تفاوت موفقیت و عدم موفقیت رو رقم بزنه.

در واقع نگاه ما به (سگ) میتونه اون رو موجودی وحشی و پاچه گیر نشون بده که توی کشور مسلمانی! مثل ایران، نباید آزاد باشه و نباید حیوون خانگی باشه و یا میتونه اون رو حیوانی وفادار و همراه خانواده نشون بده.

یک کلمه با دیدگاههای مختلف. راز تبلیغات و زیباییهای مدیریت کسب و کار در همین تفاوتهای کوچک در دیدگاه هاست.

برای سفارش تولید محتوا برای وب سایت خود توسط یکی از بهترین تیمهای محتوای کشور، لطفا به من ایمیل بزنید

marjan.sezavar@gmail.com


تبلیغاتتولید محتواکسب و کارسفارش تولید محتواتبلیغات محتوایی
عاشق ترید در بازارهای مالی و خلق محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید