ویرگول
ورودثبت نام
مرجان سزاوار
مرجان سزاوار
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

استراتژی تضمینی باینری اپشن

آیا استراتژی تضمینی باینری اپشن حقیقت دارد؟

تا دو ماه پیش که تمامی استراتژیهای تضمینی باینری اپشن معرفی شده در یوتیوب، اپارات، گوگل و غیره را تست کردم، تصورم این بود که همه آنها غیرواقعی هستند و واقعا هم همینطور بود. در واقع افراد برای معروف شدن و یا کسب درآمد از یوتیوب، استراتژیهایی را معرفی میکردند که کارآمد نبودند.

خود من با ۵ سال تجربه در فارکس و کسب موفقیت کامل در آن و دو سال تجربه در باینری و عدم موفقیت در آن، تقریبا با باینری قهر کرده بودم و صرفا به ترید در فارکس میپرداختم. اما به صورت کاملا ناگهانی به یک استراتژی تقریبا قطعی باینری دست پیدا کردم. وین ریت این استراتژی ساده بالای ۹۰ درصد است و خوشبختانه در مدت کمی، سود بالایی کسب کردم. این استراتژی رو با هزینه مناسبی به دیگران هم آموزش دادم و حتی فردی که هیچ آشنایی با این بازار نداشت توانست در هفته دوم به سود برسد.

ممکن است در این میان سوالاتی برای شما پیش بیاد که در زیر پاسخ اونها رو مینویسیم:

۱- چرا این استراتژی رو میفروشی اگر خودت سود خوب داری؟ چون باینری یک بازار با استرس بالا است و در روز بهتر است فقط یک ساعت پای چارت بنشینید. پس چه بهتر از فروش آن هم درآمد داشته باشم با استرس کمتر.

۲- استراتژی در چه تایم فریمی است؟ تایم یک دقیقه و دو دقیقه.

۳- آموزش به چه صورت است؟ همکارم به صورت تلفنی یا آنلاین در کمتر از نیم ساعت به شما آموزش میدهند. این استراتژی بسیار ساده است و حتی اگر آشنایی با ترید ندارید، میتوانید سریعا یاد بگیرید.

۴- آیا باینری اپشن برای همه مناسب است؟ خیر. فقط افرادی که تمرکز و صبوری بالا و مدیریت سرمایه قوی دارند میتوانند در این بازار موفق شوند.

لطفا برای ارتباط با من با ایمیل و تلگرام زیر در ارتباط باشید:

marjan.sezavar@gmail.com

@iracair

تضمینی باینری اپشناستراتژی تضمینی باینری اپشنباینری اپشناستراتژي ۱۰۰ درصد باینری اپشنسود باینری اپشن
عاشق ترید در بازارهای مالی و خلق محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید