ویرگول
ورودثبت نام
مرجان وفایی
مرجان وفایی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

هالوین

ارواح رها شده در بستر زمان بخواب می روند تا امشب ! مگردر جشنی به وسعت کره ی زمینبیدار شوند! شرور و بد شکل و پرآشوب ، کدوهای نارنجی و شکلات های رنگی ...در خاطراههای کودکی ام عکس دختری با لباس بیتل ها در جشن هالووین در شهر تالاهاسی فلوریدایامریکا .هنوز نه خبری در ژاپن، ونه حتی در اندونزی و چین . ارواح هنوز جا خوش کرده اند درامریکا . در تهران ، سریال « اوشین » و برنامه « دیدنی ها » .موشک باران تهران و من چشم هایمرا که می بندم بجای مرگ ، به چراغ های رنگی پشت دختر در عکس فکر می کنم ! تا کی نوبت ماشود در دور ِ چرخ ِ زندگی ! که ارواح خبیث را می توان بیرون کرد با موسیقی الویس پریسلیولباس های عجیب ! به فردایی امید داشتم که رنگ خنده باشد !خوشبختی سفر کند از ینگه یدنیا به این ور ِ دنیا ! اما به فصل رنگ های نارنجی دعوت شدم !آزرده از پاییز !!! اکتبر و نوامبر، اگر شاد و رویایی ... اینجا برای من تلخ و طولانی است ... از رویاها دور و به ارواح نزدیک...سال ها گذشته و جشن ارواح همه جا هست ....درون من اگر چیزی هست ، تصویری حقیقی ازجشن هالووین است ! من در آینه ها هرشب هالووین را جشن می گیرم‌....

مرجان وفایی

مرجان وفاییهالوینارواحجشنترسناک
عضو سابق هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد پزشکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید