ویرگول
ورودثبت نام
Mona Talebi
Mona Talebi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خلاصه‌ای از مصاحبه با یکی از فری‌لنسرهای Freepik

دربارهء خود بگویید.

من یک گرافیک دیزاینر و تصویرساز هستم. من یک سال پیش فری لنس را با یک شرکت تبلیغاتی شروع کردم. فریلنس کار کردن با freepik به من آزادی می‌دهد. من زمانی که طراحی نمی‌کنم را صرف دویدن و گیمینگ می‌کنم.

چطور استایل کاراکترهاتون رو توصیف می‌کنید؟ از چه چیزهایی ایده و الهام می‌گیرید؟

من شدیدا از manga/anime الهام می‌گیرم. منابع اصلی‌ دیگری که از آن‌ها الهام می‌گیرم، پینترست، اینستاگرم و البته فری پیک است.

چیشد که عضو فری پیک شدید؟ استفاده از فری پیک چه سودی برای شما داشته‌است؟

رئیس سابقم فری پیک رو به من معرفی کرد. من هم تصمیم گرفتم اپلای کنم و قبول شدم. ترافیک سایت فری پیک بالاست و یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن کار شماست. همچنین بهم انگیزه میده تا محتوای بیشتری تولید کنم. همچنین چالشی ایجاد میشه که می‌شه فهمید کدام محتوا موفق‌تر است.

شما چه پیشنهادی برای کسانی که می‌خواهند عضو فری پیک شوند دارید؟

یک نمونه‌کار قوی برای خود بسازید که به خوبی استایل شما را نشان بدهد، سپس در در فری پیک اپلای کنید.



اگر شما هم با خواندن مصاحبهء بالا تصمیم گرفتید تا از این سایت استفاده کنید، limitpass به شما کمک می‌کند تا به راحتی برای خود اکانت freepik خریداری کنید.

منابع

https://www.freepik.com/blog/read-the-latest-interview-with-our-new-contributor/

freepikfreelancerفریلنسرفریپیکgraphic design
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید