ویرگول
ورودثبت نام
مرضیه ایمانی
مرضیه ایمانی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

در آکادمی باشگاه محتوا چه خبر است؟


آشنایی من با باشگاه محتوا تو اوج روزهای نامیدی‌م اتفاق افتاد. روزهایی که به مسیرم و به اهداف‌م شک کرده بودم. به اینکه این مسیر، مسیر من نیست. پر از سوال‌ بودم، پر از شک؛ اما هیچ جوابی برای سوال‌هام نداشتم. یه پیله دور خودم پیچیده بودم؛ اما این پیله من‌رو پروانه نمی‌کرد!
اول خیلی برای ثبت نام شک داشتم. اینکه قبول می‌شم یا نه، اینکه از پسش برمیام یا نه. اینکه اصلا این مسیر، این آرزو درست هست یا نه.
مهلت فرستادن متن آزمون ورودی باشگاه شروع شده‌بود و حتی تمدیدهم شده‌بود ولی من همچنان دو دل بودم؛ اما یه‌چیزی رو خوب می‌دونستم این‌که اگه متن‌م رو نفرستم، اگه شروع نکرده تسلیم بشم یعنی ترسیدم یعنی دارم جا میزنم.
اون روزها تنها چیزی که درموردش مطمئن بودم این بود که نمی‌خواستم ترس‌م جلوم رو بگیره.
حتی اگه قرار که نشه به خاطر ترس نبایدباشه. شروع به نوشتن کردم، نوشتم و پاک کردم نوشتم و پاک کردم تا بالاخره متن رو فرستادم. نمی‌دونستم که قبول می‌شه متن‌م یا نه ولی دلم آروم‌تر بود‌ و همین برای من خوب بود.
چند روزی به انتظار گذشت تا خبر دادن که قبول شدم. خیلی خوشحال بودم این یه نشانه‌ی کوچکی بود برام که شاید خیلی هم تو انتخاب مسیرم اشتباه نکرده‌باشم.
۱۴فروردین بود که دوره شروع شد. اوایل مدام حس می‌کردم که من به اندازه‌ی کافی خوب نیستم. که این مسیر، مسیر من نیست؛ اما یه قولی به خودم دادم که تا پایان دوره به نتیجه فکر نکنم. به تمام افکار منفی فکر نکنم. به خودم فرصت بدم اندازه‌ی سه ماه. شاید خوب پیش رفت. این‌بار نباید زود جا می‌زدم.
کم‌کم افتادم تو مسیر. تو روزهای هفته، تو آموزش‌ها و انجام مشق عشق‌ها غرق می‌شدم. پنج‌شنبه‌ها ساعت ۷، بعد از فرستادن مشق عشق‌ها حس خوبی داشتم. گاهی از مشق‌هایی که می‌فرستادم راضی نبودم ولی می‌دونستم که این تمام توان من بود و این برای من کافی بود. حالا که حدود یک هفته تا پایان این دوره باقی مونده وقتی به این 3 ماهی که گذشت نگاه می‌کنم می‌بینم که مرضیه این‌روزها با مرضیه 3 ماه پیش خیلی فرق کرده. قوی‌تر شده. سرسخت‌تره. الان به مسیرش مصمم‌تر و خوش‌بین‌تره. با افرادی آشنا شده که باهاش هم مسیرن. آرزوها و اهدافش‌رو می‌شناسن.


چیزی که من رو قانع کرد که به باشگاه بیام این بود که دنیای محتوا اونقدر بزرگ هست که بدون داشتن راهنمای بلد راه سخت می‌شه به مقصد رسید.

اگه شما هم حالِ سه ماه پیش من‌رو دارید، اگه اول راه‌اید و دنبال یک راهنمای خوب می‌گردید، اگه مطالعاتی درباره‌ی دنیای محتوا دارید و حالا می‌خوایید که به دانسته‌هاتون عمق ببخشید، اگه به دنبال یک فضای دوستانه برای آموزش هستید که بعدش هم امکان کارآموزی داشته‌باشه، اگه کمال‌گراید و همیشه به دنبال یه فرصت مناسب برای شروع بودید، اگه همیشه دنبال یک شنبه‌ی افسانه‌ای برای بیرون اومدن از دایره‌ی امن‌تونید، من باشگاه محتوا رو به شما پیشنهاد می‌کنم.
اگه عاشق محتواید خودتون رو برای فصل‌های بعدی آکادمی باشگاه محتوا آماده کنید که این جا خبرای خوبی برای همه‌ی شما محتوا دوستان وجود داره.

تولیدمحتوابازاریابی محتوابازاریابی محتواییباشگاه محتوا
من لحظاتم را با دوربین، و افکارم را باقلم‌ام ثبت می‌کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید