ویرگول
ورودثبت نام
marziye_fahar
marziye_fahar
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

نترس فقط شروع کن !

بهترین جا برای افراد درون گرا
بهترین جا برای افراد درون گرا

اهمیت برقراری ارتباط همین بس که عصر جدید را عصر ارتباطات نام گذاری کرده اند. من علاوه بر طراحی تخصصی گرافیک توانایی بازاریابی و جمع آوری موثرترین بانک اطلاعاتی را دارم ولی تا زمانی که نتوانم با دیگران ارتباط برقرار کنم دیگران چگونه از تواناهایی من مطلع شوند.

بسته به اینکه جامعه هدف شما چه کسانی هستند شبکه های اجتماعی فروانی وجود دارند که این راه ارتباطی را فراهم می آوردند.

من آدمی درون گرا هستم با توانایی های بسیار که میتوانم نیاز کسب و کار شما را برآورده سازم ولی تا زمانی که نتوانم با دیگران ارتباط بگیرم این توانایی ها فایده ایی نخواهد داشت.

با این حال بهترین راه ارتباط برقرار کردن را برای شخص خودم با تجربه به دست آوردم.

لینکدین راهی ست که می توانم بدون آنکه نگران لایک و کامنت ها باشم توانایی های خود را به افرادی که به آن نیاز دارند اعلام کنم و برای پیشرفت همراه کسب و کار ها باشم.

فقط نباید بترسید شروع به امتحان کردن کنید.

لینکدینکسب و کارعصر ارتباطاتشبکه های اجتماعی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید