ویرگول
ورودثبت نام
marziye pak niyat
marziye pak niyat
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

روند ، سلیقه ، مطلق


credit:Google
credit:Google

از چیزی حرف میزنم تحت عنوان « روند ».

زیاد شده که ببینم کسی از یک باور یا نظری به شدت دفاع کنه و معتقد سرسخت بهش باشه ؛ بعد از فکر کردن به اشتباهاتی که به نظرم نظرش داره، به این فکر می افتم و به یاد میارم که من هم یک زمانی اون طوری فکر می کردم و حتی به مراتب از اون طرف بیشتر به اون موضوع اعتقاد و باور داشتم، ولی الان دقیقا به نقطه مخالف اون فکر می کنم.

آیا اینجا میشه گفت آدمها متفاوت اند و به سلیقه و نظرات دیگران احترام بگذارید؟ یا نه ؟

آیا اینکه برای مثال من، الان از آن مرحله گذشتم و یه جور دیگه فکر می کنم، دلیل نمیشه که اون نظر غلطه؟

آیا اصلا میشه به عنوان مرحله بهش نگاه کنیم؟

یا مثلا میشه وجود متغیرهایی مثل میزان مطالعه و تعصب و سطح سواد و طبقه اجتماعی در قبول مرحله ای بودن زندگی موثر باشه؟

سلیقهروندمطلق
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید