ویرگول
ورودثبت نام
گروه مشاهیر
گروه مشاهیر
خواندن ۱ دقیقه·۱۲ روز پیش

خانه‌ای که کودکانه می‌خندد

https://mashahir.pro/girlybedroom/
https://mashahir.pro/girlybedroom/


یادمه وقتی کوچیک بودم، اتاقم برای من یه دنیای دیگه بود. هر گوشه‌ش یه داستان داشت و هر وسیله‌ای که توش بود، یه حس و حالی رو برام می‌ساخت. یه شب که خوابم نمی‌برد، با مادرم شروع کردیم به تغییر دادن دکوراسیون اتاقم. اون شب، برای من بیشتر از یه شب معمولی بود. انگار با هر تغییری که می‌دادیم، بخشی از دنیای منو تغییر می‌دادیم.

حالا که خودم بچه دارم، می‌دونم چقدر مهمه که اتاق بچه‌ها یه جای شاد و پر از انرژی مثبت باشه. تصمیم گرفتم یه سری ایده‌های جدید برای دکوراسیون اتاق بچه‌ها رو امتحان کنم. می‌دونین، چیزی که باعث میشه یه اتاق خاص بشه، فقط رنگ و وسیله‌هاش نیست. بلکه حس و حالی که به بچه‌ها می‌ده و اون‌ها رو تو دنیای خیالی‌شون غرق می‌کنه، خیلی مهمه.

چند وقت پیش یه مقاله جالب خوندم که پر از ایده‌های خلاقانه برای دکوراسیون اتاق کودک بود. مثلاً چطور میشه از رنگ‌ها استفاده کرد تا فضا رو بزرگ‌تر نشون بدیم یا چطور با استفاده از وسایل ساده، اتاقی بسازیم که بچه‌ها هر روز با شوق و ذوق توش بازی کنن. اصلاً انگار که اون مقاله نوشته شده بود تا بهمون یاد بده چطور می‌تونیم با تغییرات کوچیک، دنیای بزرگ‌تری برای بچه‌هامون بسازیم.

پس اگه شما هم مثل من دوست دارین یه فضای شاد و خلاقانه برای بچه‌هاتون بسازین، پیشنهاد می‌کنم حتماً به دنبال ایده‌های جدید برای دکوراسیون اتاق بچه‌ها باشین. گاهی یه تغییر کوچیک می‌تونه یه عالمه خوشحالی و انرژی مثبت به خونه‌تون بیاره.

انرژی مثبتاتاق کودکدکوراسیون داخلی
انجام کلیه خدمات ساختمان از صفر تا صد توسط تیم متخصص مشاهیر در شهر زیبای اصفهان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید