ویرگول
ورودثبت نام
‌مَـشْ‌مُـشْـتِــبٰا
‌مَـشْ‌مُـشْـتِــبٰا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

رالی مرگبار

رفتم مشاوره، گفتم آقای مشاور من خیلی مشکلات دارم، دوست دارم یه روز از خواب بلند شم ببینم دیگه هیچ مشکلی ندارم، میگین چکار کنم؟

برداشت یه آدرس نوشت داد دستم، گفت برو اینجا بخواب همه مشکلاتت یه جا حل میشه

رفتم با کلی گشتن دیدم آدرس قبرستونه

خلاصه که

آقای مشاوررررر ... هرجا هستی ایشالا همه مشکلاتت یه جا حل بشه.....


*امام علی علیه السلام می‌فرماید:

دنیا یه جاییه که بلاها از هر طرف اطرافش رو گرفتن و به بی‌وفايى مشهور شده. نه معلومه چه حالی داره و نه میذاره اونایی که سوارشن در امنیت و آرامش باشن. هر روز هم سراغ یکی میره تا حالش رو بگیره!

توی دنیا شاد بودن معنایی نمیده و مردمش مثل سیبل تیراندازی‌ هستن و مدام بهشون تیر میخوره واین مردمند که باید این مطلب را بدونن بجای نگرانی و مأیوس شدن از این مساله و یا تغافل از آن، قدر لحظات حیات رو بدونن و خود را برای بهره گیری از این سختیها اماده سازند ..


دارٌ بِالْبَلَاءِ مَحْفُوفَةٌ وَ بِالْغَدْرِ مَعْرُوفَةٌ.... (نهج البلاغه، خطبه 226)

*حالا چرا باید توی همچین جایی رالی بذاریم؟!

نهج البلاغهکودک و نوجوانکودکامام علیدنیاپرستی
سرسخت تغییرپذیر/کودک و نوجوان نویس/کمی تا حدودی هم گرافیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید