ویرگول
ورودثبت نام
masoumeh vsl
masoumeh vsl
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

شروع دهه جدید زندگی

امشب شب تولدمه چه زود بزرگ شدم چه زود همه چیز گذشت واقعا زندگیم کلی پیچ و خم داشت خیلی جنگیدم تا تونستم حرف خودم و علاقم رو ثابت کنم

ولی امشب یه نفس عمیق کشیدم چون تا حدودی تونستم به جایگاه خودم برسم ولی زندگیم همیشه با تلاش میگذره تا بتونم به آرزوهام برسم

احساساتم خیلی برام مهمه اصلا آدمی نبودم و نیستم خودم رو مخفی کنم چون همیشه دوست دارم بخندم دوست دارم انرژی داشته باشم

از این به بعد زندگی رو میخوام با تجربیاتم پیش برم قبلا بدون تجربه بودم تو مسیرم خیلیا رو امتحان کردم ولی بازم میخوام تجربه کنم میخوام تا میتونم تلاش کنم هیچ چیز رو برا خودم سخت نگیرم چون ارزش نداره

نو همیشه تونستی مشکلات بزرگ رو شکست بدی از این بعد هم میتونی به همه ی آرزوهای بزرگت برسی

تولدم مبارک (: پیش به سوی موقعیت و موفقیتای بیشتر

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید