ویرگول
ورودثبت نام
masoumeh vsl
masoumeh vsl
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

مدرک تحصیلی

1401/7/10

دیروز جلسه کاری داشتم بعد از جلسه تصمیم گرفتم برم دانشگاه و مدرک کارشناسیم رو بگیرم واقعا حس عجیبی داشتم هم خوب بود برام هم بد چون من دوران دانشگاه تا دریافت مدرکم خیلی سختی کشیدم نه اینکه فقط درس بخونم نه چون از ترم اول دانشگاه برام کاذعملی مهم بود که تصمیم گرفتم برم دنبال علایقم در کنارش هم درسم رو بخونم یادمه وقتی اولین شرکتی که رفتم گفتم من از برنامه نویسی زیاد خوشم نمیاد یعنی اینکه فقط کدنویسی کنم و خروجی کار رو نبینم حس خوبی بهم نشون نمیده که تو جلسه اول بهم گفتن برم سمت فرانت اند اون وقت که من داشتم میرفتم کارآموزی واقعا مسیر خوبی بود تا اینکه شرکت به مشکل خورد و تعدیل نیرو کردن من کلی دنبال کارآموزی و توضیح فرانت بودم از طرفی هم درسای دانشگاه مسیر سخت و شیرینی داشتم 4 سال دانشگاه رو تو این مسیر بودم ولی همش بیشتر مشکلم این بود که طرح داشته باشم متاسفانه کارفرما ها فرانت اند رو زیاد قبول نمیکردن تا برسه به طرح یوای تا اینکه یه روز با یکی از بچه های ری اکت که صحبت داشتم در رابطه با مسیر کارم بهم پیشنهاد طراحی یوای و یوایکس رو دادن منم چون مشتاق بودم طراحی داشته باشم و کدنویسی کنم حدود چندماه فقط داشتم تحقیق میکردم تا اینکه بیشتر سرگرم طراحی شدم کدنویسی هم در کنارش داشتم ولی بیشتر که رفتم تو عمق طراحی دیدم من واقعا عاشق طراحی هستم و 3 سال هست که دارم کار میکنم و در حال یادگیری هستم،وقتی تو دانشگاه با چندتا از بچه های ترم اولی صحبت کردم دیدم دغدغه شون مثل روزای اول من هست تا جایی که تونستم بهشون راهنمایی کردم چون اون روزا واقعا خودم نیاز به راهنمایی داشتم ولی متاسفانه خیلی کم بودن که راهنمایی کنن و همه رو با آزمون و خطا پیش رفتم همیشه در حال یادگیری و تلاش هستم تا بتونم آینده خودم رو به صورتی که تو ذهنم هست بسازم

برنامه نویسیترم اولی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید