مسترکلاس (MasterKelas.com)
مسترکلاس (MasterKelas.com)
خواندن ۵ دقیقه·۴ سال پیش

مسترکلاس آموزش ساخت بازی کامپیوتری از ویل رایت⭐

هنر و دانش طراحی بازی را از ویل رایت، مغز متفکر برخی از برترین بازی های شبیه سازی همچون SimCity و The Sims، بیاموزید. ویل به شما می آموزد چطور بازی هایی بسازید که به گیمرها قدرت بخشیده و خلاقیت آن ها را برمی انگیزد. طی این کلاس دسته ابزارهای مورد نیاز برای درک روانی از بازیکن را شکل می دهید، همچنین با رویکرد ویل به ارائه ایده ها، ساخت نمونه اولیه، تست بازی و تشکیل گروه ویژه آشنا می شوید.

https://aparat.com/v/nSt10

پایه های طراحی بازی

با معلم جدید خود ویل رایت آشنا شوید؛ طراح با بصیرت پشت بازی های سیمز. شما در مبحث اول قواعد پایه فرآیند چند رشته ای طراحی بازی ویل را خواهید آموخت.

تولید مفاهیم بازی

برای ویل دنیاهای طبیعی و اجتماعی منابع غنی داده ها هستند. ببیند که انگیزه ساخت و الهامات بازی سیمز و اسپور چه چیزهایی بوده اند و یاد بگیرید که چگونه می توانید ایده های خود را از طریق تحقیقات با دامنه وسیع بیابید و شکل دهید.

https://aparat.com/v/wpBAa

نمونه های اولیه

تولید نمونه های اولیه فراوان، بخش اصلی فرآیند طراحی بازی ویل را تشکیل می دهد. روش های مختلف ساخت نمونه اولید را سیاحت کنید و بیاموزید که چگونه می تواند چیزهای لذت بخش را در مراحل اولیه طراحی بازی بیابید.

تحلیل ذهن و روان بازیکن

ویل معتقد است که تولید بازی همانقدر که در مورد برنامه نویسی برای بازی است، در مورد برنامه نویسی مغز بازیکن نیز هست. استراتژی های ویل را برای خلق بازی های گیرا که روان بازیکن را نیز در نظر می گیرند یاد بگیرد.

ارتباط بین بازی و داستان

بازی ها توانایی این را دارند که عواطفی خلق کننده که رسانه دیگر از آن ناتوانند، چرا که در آن ها این اجازه به بازیکن داده می شود که داستان خود را خلق کنند. ویل به شما می آموزد که در بازیکن خود چگونه حس کنشگری و مسئولیت ایجاد کنید و به ابزار بیان احساسات ببخشید.

طراحی تجربه های بازیکن محور

ویل معتقد است که شکست در بازی برای کمک به یادگیری بازیکن حیاتی است، و تولید شکست به عنوان یک مکانیسم لذت بخش، بخش کلیدی طراحی بازی است. یاد بگیرید که چگونه ویل از طریق تجربه بازیکن آن ها را سرگرم می کند.

توسعه یک زبان مخصوص بازی

بازی های نظامات نشانه ها و نمادها هستند تا از طریق آن ها با بازیکن ارتباط برقرار کنند. ویل به شما می آموزد که چگونه زبان بازی خود را خلق کنید و از آن استفاده کنید تا به بازیکنان قواعد بازی را بیاموزید.

طراحی زیبایی شناسی بصری

زیبایی شناسی تصویری شما به شما کمک می کند که زبان بازی خود را معنا کنید و طرح کلی بازی را تحت تاثیر قرار دهید. ویل با شما نکاتی را به اشتراک می گذارد که به وسیله آن ها می توایند زیبایی شناسی خود را کشف کنید و با کارگردان های هنری و نقاش های بازی همکاری کنید تا به نگرش خود دست پیدا کنید.

ساز و کار بازی

ساز و کار بازی ها، تعامل با نظام بازی را تحت کنترل قرار می دهد. ویل به شما می آموزد که چگونه ساز و کار را در بازی های دیگر شناسایی کنید و چگونه برای بازی خود ساز و کاری انتخاب کنید که تجربه بازیکن از بازی را ارتقا می بخشد.

بازی اولیه: «Morey»

ویل را ببینید در حالی که با یک طراح بازی دیگر دیدگاه های خود را به اشتراک می گذارد و به بررسی نمونه اولیه بازی او می پردازد و به او پیشنهاداتی برای تمرکز بیشتر روی بخش های مختلف می دهد.

طراحی زیبایی شناسی صوتی

جلوه ها و کیفیت صدایی خوب می تواند به شکل قابل توجهی تجربه شما از بازی را بهبود بخشد. یاد بگیرید که چگونه از موسیقی و طراحی صدا می توانید برای گسترش تخیل بازیکن خود و عمق بخشی به تجربه عاطفی او بهره ببرید.

انتخاب پلتفرم مناسب بازی

زمانی که انتخاب می کنید از چه بستری برای بازی استفاده کنید به طبع مخاطبان که می خواهید این بازی به دست آن ها برسد نیز انتخاب کرده است. ویل مسائلی که در این مورد باید در نظر داشته باشید را، از جمله میزان استقلال از ناشر، مدل تجاری بازی و سخت افزار مورد نیاز آن برای شما شرح می دهد.

تکرار در قلمرو بازی

یک فرآیند تکراری می تواند به طور مستمر طراحی شما را بهبود بخشد. راهبردهای ویل برای تمرکز و تکرار در بخش های مختلف بازی را بیاموزید، از جمله روش مفید او با نام "ویژگی تریاژ".

بررسی نمونه اولیه بازی «Proxi»

ویل و برنامه نویس او نمونه های اولیه برای بازی در حال ساختی که دارند، یعنی پروکسی را آشکار می سازند و در مورد آن صحبت می کنند. ببینید که همکاری و تولید نمونه اولیه چگونه تصمیمات در مورد طراحی بازی را تحت تاثیر قرار می دهد.

تست و آزمون بازی

به عنوان یک طراح بازی، بازخورد بازیکن مهم منبع اطلاعات است و تست بازی اولین شانس شما برای ورود به ذهن بازیکن است. ویل به شما نحوه کاربرد تست بازی را آموزش می دهد تا از آن طریق مخاطب خود را بشناسید و بارخورد او را تفسیر کنید.

بازار اشباع شده

ویل به طراح بازی ای که در بخش های پایانی طراحی بازی به سر می برد بازخوردها و نکاتی ارائه می دهد.

طراحی سیستم

شناخت پایه های طراحی سیستم به شما کمک می کنید که بتوانید کنش های پربار تری در بازی خلق کنید. ویل مواردی را که هنگام طراحی یک سیستم کنشی و فعال برای بازیکننان باید در نظر بگیرید را با شما به اشتراک می گذارد.

استقرار ایده ها

زمانی که نوبت به اعلام ایده های خود می رسد، تنها یک ایده با بقیه افکار سازگار نمی شود. وی نکاتی را برای ساختار بندی نطق آغارین و دستکاری پیام شما در بازی با شما به اشتراک می گذارد تا با قشر عظیمی از مخاطبان در ارتباط قرار بگیرید.

رهبری و همکاری

طراح ارشد وضعیت را بقیه تیم بازی سازی مشخص می کند و کمک می کند که فرآیند تولید مسیر خوبی طی کند. فنون رهبری ویل را بیاموزید و ببیند که چرا او معتقد است که خلق یک فضای همکاری اهمیت بالایی دارد.

آینده طراحی بازی

چه چیزی در انتظار بازی هاست؟ ویل به گمانه زنی در مورد آینده بازی ها دست می زند و به طراحان بازی توصیه می کنید که در مقابل خیزش تکنولوژی های جدید با ذهنی باز عمل کنند.

ایده های نهایی

ویل در پایان کلاس های خود شما را تشویق می کنید که از جعبه ابزار، دیدگاه ها و رویکردهای خود برای ساخت چیزی بدیع و شگفتی آور بهره کامل را ببرید.

آموزش ساخت بازیبازی کامپیوتریبازیگیمکامپیوتر
برای تماشای ویدیوهای کلاسهای آنلاین آموزشی وارد وبسایت مسترکلاس به آدرس MasterKelas.com شوید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید