ویرگول
ورودثبت نام
* MΛŦĪИ *
* MΛŦĪИ *
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ایا میدانستید...؟

ایا میدانستید...؟
انسان بعد از ۴ روز نخوابیدن شروع به توهم زدن میکنه؟
.
بچه اول نسبت به بچه های دیگه ضریب هوشی بیشتری داره؟
.
درد عاطفی فقط ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول میکشه و بقیش تلقین مغز؟
.
تماشای برنامه مورد علاقتون میتونه بهتون اندازه یه ارام بخش بهتون ارامش بده؟
.
خوندن اهنگ تو طول روز استرس رو کاهش میده؟ (تایید میکنم)
.
به طور متوسط ما روزانه از کنار ۷ ادم روانپریش رد میشیم؟
.
بوی نارنج ناراحتی رو از بین میبره؟(همچنان تایید می کنم)
.
ایسلند تنها کشوریه که پشه، مار و خزنده نداره؟(زمینی هوایی قاچاقی قانونی هر جور شده میرم ایسلندددد)
.
زنان حدود ۵۰ تا ۶۰ بار میانگین در طول سال گریه میکنن ولی مردا فقط ۶ بار به طور میانگین گریه میکنن؟(تکذیب میکنم)
.
کسایی که دروغ میگن معمولا فکر میکنن همه دروغ میگن؟
.
سالانه بیش از ۷۰۰۰ نفر به خاطر دست خط بد دکترا فوت میکنن؟
.
به ازای هر نفر ۹۰۰۰ مورچه در جهان وجود داره؟
.
سوسک ها میتونن ۹ روز بدون سر زند بمونن؟(این برام جالب بود)
.
عمر کره زمین بیش از ۱۳ میلیون؟
.
در اصل دماغ همیشه جلو چشممونه ولی مغز اونو نادیده میگیره؟(حقققق!)
.
افرادی که دیر میخوابن و دیر از خواب بلند میشن، احتمال بیشتری وجود داره به جنون برسن؟
.
چون قبلا مردم فرق بین کسی که میمیره رو با کسی که تو کما هست رو نمیفهمیدن، خیلیارو زنده زنده دفن میکردن؟
.
در اخر میدونستین ممکنه اگه لایک نکنید و کامنت نزارین، همین چرخو بوکونمممم تو دیوار؟

پس لطفا لایک کن و کامنت بزار عزیز دل ! خیلی وقتتو نمیگیره

















پ.ن: چندوقت بود فعالیتم کم شده بود

از امروز سعی میکنم فعالیتمو بیشتر کنم، فیض ببرین!

به امید روزای خوب ویرگول!


بهبود فضای ویرگولبده بزنیم بریم
من هنوز زندم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید