ویرگول
ورودثبت نام
* MΛŦĪИ *
* MΛŦĪИ *
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

هم اکنون:چالش جدید!

اقا سلام ?

چطورید؟

روزای زمستونیتون چطوره؟

ایشالا که عالی باشه

خب اقا الحق فکر ساتو که یه چالش درست کرد خیلی خوب و هوشمندانه بنظر من!

چون جو تقریبا مرده ویرگول رو یکم عوض کرد

بعد این چالش با خودم گفتم که اقا چرا من یه چالش نزارم تا جو خوب ویرگول ادامه داشته باشه؟

و همین کارم کردم

بله یه چالش جدید! به اسم مرورنامه!

ببینید بیشتر ما یک سال تو ویرگول بودیم!حالا بعضیا کمتر یا بیشتر

چالش اینطوریه که از روز اولی که با ویرگول آشنا شدید تا حالا یه مرورنامه بنویسید!

یعنی چطوری؟ یعنی اینکه مثلا بگید چطوری با ویرگول آشنا شدید

از دوستاتون بگید

ماجراجوییاتون تو ویرگول

پستایی که دوست داشتید

آدمایی که دوست داشتید

نظرتون درباره پستای خودتون و خیلی چیزاا!

یعنی هر چیزی که به ویرگول مربوط باشه

حالا شاید بگین

حسش نی?

و زیاده و این چیزا

ببینید اصلا مهم نیست چقدر باشه متنتون

ما فقط میخوایم گذشته خودمونو ببینیم تو ویرگول

اشکالات خودمونو برطرف کنیم و بهترش بکنیم

و کارایی که کردیمو و خفن بوده رو ادامه بدیم

من خودم دارم یه مرورنامه مشتی می نویسم و به زودی میاد

خیلی باحاله منتظرش باشید ?

اها راستی بی زحمت ریز پستتون تگ مرورنامه رو بنویسید!

همین و بس!

مرسی که تا آخر پستو خوندین لایک و کامنت یادتون نره !

فعلا

بی ربط ولی....
بی ربط ولی....

یه چالش دیگه

جمله زیر عکس بالارو شما بگید و تو کامنتا بنویسید ??:)



چالشمرورنامهانجمن تگ خون های بیدار
من هنوز زندم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید