ویرگول
ورودثبت نام
sara AS
sara AS
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خدمات لیزر مو های زائد

سلام دوستان من چند وقت پیش می خواستم برای اولین بار برم لیرز و چون تاحالا تجربه این کارو نداشتم و نرفته بودم خیلی برام مهم بود که جایی رو انتخاب کنم که هم به من که سمت شرق تهران هستم نزدیک باشه و هم خدمات خوبی رو ارائه بده و چون دوستای خودم همشون سمت غرب هستند نمیتونستم از کسی بپرسم که کجا باید برم از طرفی هم حوصله گشتن توی اینترنت و اینستا با این فیلترشدنش رو نداشتم یک از دوستام برای من لینک مقاله ای رو فرستاد که چندتا مجموعه لیزر مو توش معرفی کرده سوای اون سایت شون اصلا برای بررسی و پیدا کردن کلینیک های زیبایی

گفتم شاید شما هم ندونید که سمت شرق چه مراکز خوبی برای این کار هست برای همین خواستم باهاتون این تجربه رو به اشتراک بزارم لینک مقاله: https://salonmalon.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%85%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d9%87%db%8c%d9%87/

سایت شون: https://salonmalon.com/

لیزر موهای زائدلیزرخدمات زیباییخدمات لیزر مو های زائد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید