ویرگول
ورودثبت نام
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

تمرین روح

✴️ سلام سلام امروز اومدیم چند تا تکنیک بگیم برای روحمون 🙂

🔴️ شماره یک: انقدر فکر نکنید! ذهنتو رها کن! چه خبره صبح تا شب میشینی به همه چیز هی فکر میکنی؟ ذهنتون نیاز به آرامش داره،‌سعی کنید در طول روز چند دقیقه چشم بر روی هم بگذارید و به هیچی فکر نکنید.

🟢️ شماره دو: شکرگزاری. شاید باید این مورد رو همون اول می گفتیم! شکرگزاری از مهم ترین تمرین های روح است! چرا؟ از خودم شروع می کنم، چند درصد احتمال داره که فردا از خواب بیدار بشم، وارد ویرگول بشم، مطلب بخونم، مطلب به اشتراک بزارم و لذت ببرم؟! آیا تضمینی وجود داره که با اطمینان بگم من فردا میام و ویرگول خوانی می کنم؟! حالا فردا شد و خداروشکر از خواب بیدار شدم و تونستم برگردم جایی که دوستش دارم! گفتم خداروشکر! پس حتی اینکه امروز هم میتونی صبح زمستونی رو ببینی، امروز هم میتونی زیر نم نم بارون قدم بزنی، بوی بارون رو استشمام کنی باید شکرگزاری به جای بیاوری.

🟠️ شماره سه: گذشت و مهربانی. در زندگی هر چقدر گذشت داشته باشی و محبت حال خودت هم همونقدر خوبه و روحت خوشحال.

🟣️ شماره چهار: همیشه خود را در شرایط و موقعیت هایی قرار دهید که از آن احساس خوبی دارید. آدم های مثبت، فعالیت های مثبت مثل ورزش، کار های خیر و…

🟤️ شماره پنج: توکل بر خدا و رهایی از استرس.

⚪️ همچنین برای بهره بردن از مشاوره ی خوب و خودشناسی می توانید از مشاوران مجرب کادر تخصصی و فوق تخصصی ماوراطب بهره ببرید.

روحورزشروانشناسیشکرخواب بیدار
ماوراطب، پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی - https://mavarateb.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید