ویرگول
ورودثبت نام
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

شاد بوده من اونجا بودم...

🟠️ شاد بوده من اونجا بودم!

🟣️ گریه، آبغوره من اونجا بودم!

⚪️ میخواست دوست صمیمی من اونجا بودم، میکرد غریبی من اونجا بودم…

🔴️ فکره قوت قلب بود من اونجا بودم، میگفت کمکه من کو؟ من اونجا بودم…

☑️ آره این منم. من ماوراطبم. ✨️

🟤️ دیگه نگران نوبت گرفتن از پزشک سرشلوغت نباش.

🟡️ بهت کمک می کنم تا با پزشکای متخصص و فوق تخصصی که دارم، نیاز پزشکی خودت رو تو کمترین زمان ممکن برطرف کنی.

🟢️ هروقت دلت گرفته بود، سر دوراهی بودی یا حال روح و فکرت خراب بود میتونی رو مشاورهای من حساب کنی.

🟠️ هر مشکلی که داشته باشی می تونی از پزشکای مجرب من کمک بگیری تا رفعش کنی.

☑️ من کنارت هستم تا از هرجایی که هستی بتونی خیلی راحت تر از چیزی که فکرش رو کنی، با پزشکت ارتباط بگیری. ✨️

پزشکیرزرو نوبتمشاوره آنلاینمشاورهمتخصص
ماوراطب، پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی - https://mavarateb.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید