ویرگول
ورودثبت نام
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
سامانه فوق تخصصی ماوراطب
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من و خلق و خوی نوسانیم

✴️ امروز می خواهم موضوعی را باهاتون درمیون بذارم، می خواهم بیشتر درباره خودم بگویم. روی سینم موهای ضخیم و زائد رشد کرده حتی دور نافم.?️ از اخلاقم نگم براتون چون خلقیاتم هر دقیقه و هر زمان در حال عوض شدنه! هیچکسی نمیدونه چطوری باید با من رفتار کنه که ناراحت نشم! یکبار گرممه یکبار سردمه❗️

یکبار تو لاک خودمم روزها و ساعت ها از اتاق بیرون نمیام، ولی در مقابلش میبینی یهو رفتم سفرهای اکیپی و دسته جمعی مشغول آهنگ خواندن هستم!! یک روز انقدر گشنمه مثل خرس غذا می خورم، روز دیگه به آبم بزور لب میزنم. راستی تا حالا شده تمام روز را گریه کنید؟?️ من هم ناامید و عصبیم و هم تمایل زیادی به گریه کردن دارم….. این حجم از تغییر خلق و خو واقعا آزاردهنده است، امانم را بریده!

عادت ماهیانه هم که هیچ، اصلا پریودم نمیشم رااااااحت. هیچ وقت هم مجبور نبودم دردهای دوران پریودی رو تحمل کنم مثل بقیه ?️

این منم :)

من یک سندرم پلی کیستیکیم.

عادت ماهیانهتغییر خلق خوسندرم تخمدان پلی کیستیکموی زائد
ماوراطب، پیشرو در ارائه ی خدمات آنلاین پزشکی - https://mavarateb.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید