ویرگول
ورودثبت نام
فائزه
فائزه
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

پله به پله - دیجیتال مارکتینگ 1401

برای کسی مثل من، که حدودا از جوونی به خلق دنیاهای خیالی و نوشتن ماجراجویی های عجیب غریب در سکوت و تنهایی، مشغول بوده، قرار گرفتن توی اجتماع های پر سر و صدا و دیدن به یکباره ی ادم های جدید بیشتر از چیزی که فکرشو بکنید سخته..!

حتی اگر بخوام روراست باشم، ترسناک هم هست!

من خیلی وقت پیش، توی یکی از روزهایی که جزئیاتشو یادم نمیاد، انتخاب کردم که یه نویسنده باشم؛ و نویسنده بودن حالا بعد از سالها، بخش بزرگی از منو بلعیده! ولی این مشکل من نیست؛ مشکل من مسئولیت های جدیدمه، که از وقتی وارد دنیای بزرگسال ها شدم، سایه ی سنگینشونو روی خودم حس میکنم.

مسئولیت هایی که یا باید بخاطرشون از بخش بزرگی از خودم دست بکشم، یا با همین مهارت بهشون جواب بدم، یا اینکه یه مهارت جدید یاد بگیرم.

قصه ی من و پله به پله از اونجایی شروع شد که نتونستم هیچ شغلی مناسب یه نویسنده ی ناشناس و درونگرا یعنی خودم، پیدا کنم. یه شغل و منبع درامد با محیطی آروم، و ارامشی مناسب یه درونگرا در اجتماع بزرگ و ناشناخته ی اون بیرون.

کارافرینی؛ این کلمه چیزی بود که باعث شد پله به پله رو دنبال کنم. تصمیم خوبی به نظر میرسید. احتمالا کار هایی هستن که خیلی توی چشم نمیان اما مناسب من خواهند بود؛ باید اونا رو پیدا میکردم و خب این دقیقا کاری بود که پله به پله انجام میداد، معرفی مشاغل جدید برای آدم هایی شبیه من!

دنیای دیجیتال مارکتینگ، مثل یه ستارس که ادمای زیادی هر شب میبیننش اما تنها عده ی کمی از جامعه رازهاشو میدونن! این خیلی هیجان انگیزه که حالا من هم جزوی از این گروهم. انگار بدون اینکه مردم خبر داشته باشن، ما اون هارو مطالعه میکنیم، پیش بینی میکنیم و حتی هدایتشون میکنیم. قدرت، این مثل یه قدرته! که من حسابی ازش خوشم میاد.

زمستون 1401، اولین جلسه و حرف های خانم مجیدی و اشنایی با اقای علی بخشی. انرژی خوبی که بهم تزریق میشه کاملا همونیه که دنبالش بودم. دوستای جدید و شروع ماجراجویی من توی سئو و محتوا...

تا اینجای کار، با هر قدمی که به کمک استاد علی بخشی جلو رفتم، فهمیدم که درست انتخاب کردم و برای ادامه ی این راه، مصمم تر شدم.

خداروشکر، خداروشکر انسان خوبی مثل خانم مجیدی و تیم خوبشون سر راهم قرار گرفتن و باهاشون اشنا شدم. دیدن ادم های درست یه نعمته؛ و من خوشحالم که این نعمت نصیبم شده.

میخوام این حال خوبمو با پله به پله و استاد علی بخشی که خیلی برامون زحمت میکشن تقسیم کنم. دمتون گرم، دل هاتون شاد و خدا قوت!

دیجیتال مارکتینگپله پله
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید