ویرگول
ورودثبت نام
Maya black
Maya black
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

!Happy birthday maya

تَوَجُّه: ایْن پُست پُر اَز چِرت وَ پِرت اَست. لُطفاً وَقّتِ خود را بَرایِ خواندَنِ آن تَلَف نَکُنید...

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

مایا بِلَک 11 مرداد 11 سالش میشه :)

این سال...کند گذشت.

تو این سال من نابود شدم (لطفا نَگین تو سنت کمه نمیفهمی درد چیه و اینا) و علاوه بر اون رشد کردم...

تبریک تولدم...از بقیه ی سالا بهتر بود. بابام بهم کتاب داد و دوستامم... شاید فقط تونسته باشن بهم تبریک بگن یا عکس و آهنگ بفرستن ولی بازم...ممنونم که به یادم بودین:))))

خودم دیشب بعد کلی اورثینک و فکر کردن به این نتیجه رسیدم که سعی کنم از خودم متنفر نباشم و ارزش خودم رو بفهمم؛ خودم رو بشناسم و وقت کمی رو که تو این دنیا دارم رو تلف نکنم. (الکی میگه بابا دو روز دیگه از خودش متنفر میشه :/ )

میخوام برای خودم هدف تعیین کنم و سعی کنم جوری رفتار کنم که وقتی به الانم فکر کردم از حرفایی که زدم و کارایی که کردم پشیمون نشم.

و علاوه بر اون...میخوام برای مایای 10 ساله و 12 ساله نامه بنویسم:)

نامِه ای اَز طَرَفِ خودِ آیَندِه ات:)

درسته...دوستات ترکت کردن. ولی تو با دوستایی آشنا شدی که با وجود اینکه کیلومتر ها ازت دورن ولی دوستت دارن.

تو میترسیدی. گمراه بودی. افسرده بودی. ولی بازم دووم آوردی. و...ممنونم ازت. ممنونم که خودکشی نکردی... ممنونم که باعث شدی من الان علایقم رو بدونم... ممنونم:)

حرف زیادی ندارم. ببخشید. فقط اینکه...دوستت دارم...


نامِه ای اَز طَرَفِ خودِ گُذَشتِه اَت:)

امیدوارم کاری نکرده باشم که ازم متنفر شده باشی، اگه همچین کاری کردم هم...منو ببخش.

دوستت دارم و امیدوارم داستانات رو نوشته باشی. امیدوارم گیتار یاد گرفته باشی یا حداقل در حال یادگرفتنش باشی.

شاید الان که داری اینو میخونی حالت بد باشه پس... مراقب خودت باش. میدونم بار سنگینی رو دوشته ولی... تو میتونی دختر!

تمام سعیمو میکنم تو رو به آرزو هات برسونم:)


تزیینی؟
تزیینی؟

و اینکه...ازتون عذر میخوام اگه رفتار بدی داشتم. من هیچوقت تو اینجا از کسی متنفر نبودم (و نیستم)

و... یونا، تاتسو، میراندا، هپ، نازنین، کیمیا، جورج، آچا، یومی، جینی، اش(آویسا)، زک، حانیه، هیهات، صوفیانا، جولیت/ژولیت، روح الشرق، پری، رستا، سبا، زهرا (dandelion)، سَودا، پیکارجو، کورمون، گلی، شادی، شاینا... ممنونم که باعث شدین جمع و دوستای خودمو پیدا کنم:)


پ‌ن1: لیستش خیلی دراز شد :/

پ‌ن2: اینو دقیقا سر ساعت 2:30 سیزده مرداد دارم پست میکنم یعنی با 2 روز تاخیر...

پ‌ن3: دیگه مخم نمیکشه فقط منتشرش میکنم??

رفتارسالمردادنه به تگ اجباری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید