ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا بابایی
محمدرضا بابایی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

نحوه استفاده از Adobe Connect در گنو/لینوکس

با ترفندی که قراره با همدیگه انجامش بدیم میتونید از تمامی امکانات ( به جز اشتراک گذاری صفحه ) این نرم افزار استفاده کنید.

خوب ابتدا وارد سایت ruffle.rs میشیم.

بعد از اون نسبت به اینکه از چه مرورگری استفاده میکنیم آخرین نسخه از این شبیه ساز رو دانلود میکنیم.

من از Firefox استفاده میکنم پس نسخه مخصوص به اون رو توسط ابزار wget دانلود میکنم.

wget https://github.com/ruffle-rs/ruffle/releases/download/nightly-2021-09-14/ruffle-nightly-2021_09_14-web-extension-firefox.xpi

حالا فایل افزونه رو میکشم و در مرورگر خودم رها میکنم.

بعد اون کافیه یکبار مرورگر خودتون رو از ابتدا اجرا کنید.

زمانی که میخواهید وارد جلسات مورد نظرتون بشید فراموش نکنید که حتما روی گزینه Open In Browser کلیک کنید.

اگر به مشکلی برخورد کردید یا راه حل بهتری به ذهنتون رسید با من درمیون بزارید

ممنونم بابت مطالعه:)

لینوکسادوبی کانکتubuntulinuxadobe connect
زندگی من چیزی است،که برای آن میجنگم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید