ویرگول
ورودثبت نام
Bina Bayan
Bina Bayan
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

اولین و اخرین روز مدرسه

اولین روز مدرسه رو بخوبی بیاد دارم و تقریبا براش ذوق داشتم اخه قرار بود با سواد بشم !یادمه مادرم بهم یاد داده بود مبینا رو بنویسم یک دایره وصل شده به یه خط صاف با چند تا دندونه که معمولا کم یا زیاد میزدمش با یک خط صاف ودر اخر و با ذوق نگاهش میکردم و به همه نشونش میدادم نگاه کن من میتونم اسمم رو بنویسم !

روز اول مدرسه مادرم یک قران رو بالای سرم نگه داشت با تعجب ازش پرسیدم مامان این چه کاریه همه ی کسایی که میخوان برن مدرسه از زیر قران رد میشند؟ مامانم گفت: نه فقط مامان و باباهایی که بچه هاشونو خیلی دوست دارن این کارو میکنند

منم با افتخار از زیر قران رد شدم و راهی مدرسه!

چرا احساس میکنم راه بازگشت به خونه از اون روز ساعت 12 اون روز نبود؟

بلکه ساعت 10:30 19 خرداد سال 1400 بود که اون روز تموم شد مدرسه اون جای هیجان انگیزی نبود که فکرش رو میکردم؛ اصلا نبود !

معلم کلاس اولم رو اصلا دوست نداشتم همه ی اعتماد بنفسم رو خورد کرد

اخرین روز مدرسه اخرین ازمون؛ زبان بود.

اخرین روز مدرسه اخرین ازمون؛ زبان بود. هوا یه جوری بود من دختر شیطون که تو مدرسه اروم شدم برای یه ازمون زبان ساده پاهام میلرزید صورتم یخ کرده بود سرم گیج میرفت حالا ازمونای اختصاصی که بماند چه به سرم اوردن بالاخره با هر بدبختی که بود ازمون زبان با موفقیت تموم شد! درسه اروم شدم برای یه ازمون زبان ساده پاهام میلرزید صورتم یخ کرده بود سرم گیج میرفت حالا ازمونای اختصاصی که بماند چه به سرم اوردن بالاخره با هر بدبختی که بود ازمون زبان با موفقیت تموم شد!

:

:



::

ولی بعدش هیچ انرژی برام نبود درسته ازمون های مدرسه و مدرسه رفتن برای همیشه تموم شد ولی هنوز غول بزرگ زندگی یعنی ککککنننننککککوووووووور جلوی روم وایساده

اگر بخوام از دست اورد های مدرسه صحبت کنم چیزی جز مشکلات عصبی برای من یکی نداشته

امیدوارم ذوقم برای دانشگاه مثل مدرسه نباشه ......

آخرین روز مدرسه اصلا چیزی نبود که تو کارتونا و فیلم ها دیدیم؛ هیچ ربطی نداشت ! درست مثل روز های مدرسه که ربطی به رویای من نداشت !

مدرسه به من یاد دادبنویسم!

به من یاد داد از ترس دعوا شدن دروغ بگم!

به من یاد داد صداقت همیشه کار ساز نیست !

به من یاد داد کارهای یواشکی انجام بدم !

به من یاد داد حرفای زشت و رکیک بزنم!

بهم یاد داد اگه کسی درس نخونده پس شخصیتی نداره چون مستخدم مدرسه تحصیلات بالایی نداره پس ناظم میتونه سرش داد بزنه نیازی نیست براش بلند شیم چون اون تحصیلات نداره!

مدرسه بهم یاد داد هرچی پول بیشتری داشته باشی مهم تری !

مدرسه بهم یاد داد که خودم رو فراموش کنم!

دروغ نخوام بگم دست آور های مدرسه خیلی هم زياد بود:)

اخرین روز مدرسهمدرسهامتحاندلنوشته های بینابیانمبینا
بینا بیان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید