ویرگول
ورودثبت نام
محمد دادخواهان
محمد دادخواهان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شروع کار در تولید محتوا

پرواز در سرزمین تولید محتوا

با جست‌وجو در سایت‌های کاریابی و به دنبال شغلی مناسب به واژه تولید محتوا برخورد کردم. در نگاه اول با خودم گفتم خب من که تولید محتوا بلد نیستم. در گوگل دنبال آموزش تولید محتوا گشتم ولی چیز خاصی پیدا نکردم. ناراحت و سرخورده رفتم دوباره به سایت کاریابی، این بار واژه‌ی "کارآموز" را دیدم. کارآموز تولید محتوا، هفت هشت تا شرکت بودن، از بین آن‌ها به سه شرکت که بهتر و نزدیک‌تر بود رزومه را ارسال کردم. یادمه موقعی که با نامزدم داشتم به خونه ای که تازه برای ازدواجمون گرفتیم سر می‌زدم، یکی از شرکت‌ها زنگ زد ساعت 7 یا 8 شب بود. با خودم گفتم وای چه شرکتی شب زنگ می زنه. اما به دلیل علاقه فراوان به محتوا قبول کردم و آدرس و ساعت حضورمم گفت 9 صبح برای مصاحبه اونجا باش.

ساعت 9 صبح اونجا بودم، اکثراً همه جوان بودن و یه آقایی که مدرسمان بود آمد و یه معرفی کرد. من هم کلاس شرکت کردم و اولین روزبه عنوان کارآموزیم شروع شد.

مطالب مفید و جالبی را برایمان گفت و من واقعاً از تصمیمم پشیمان نشدم.

تولید محتوا چیه، سئو چیه؟

کلی مطالب با جزئیات بیان می‌شد و واقعاً سنگین بود.

ولی کلی مطلب یاد گرفتم و امروز جلسه ششم من به‌عنوان کارآموز هستش.

واقعاً دوست دارم کارشناس یا حتی کارشناس ارشد تولید محتوا بشوم.

کلی شرکت وجود داره، حدوداً هزار و دویست شرکت در بخش دیجیتال مارکتینگ و هشتصد و پنجاه تاشون تخصصی روی تولید محتوا کار می‌کنند.

نوشته شده با ❤️ توسط محمد دادخواهان

من را در ویرگول دنبال کنید

تولیدمحتوامحتوامحتوا پادشاه استمحتوا چیستشروع کار در تولید محتوا
فارغ التحصیل رشته روانشناسی، دو تابعیته ایرانی - آلمانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید