ویرگول
ورودثبت نام
Maryam:)
Maryam:)
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

حال دلم...

نه که این حال دلم درست بشو-ست...

نه که این درد و غمم درست بشو-ست...

نشد این آسمونا آبی بشن

نه که این ماه سیاه توی دلم درست بشو-ست...

این قلب شکسته ی من درست بشو نیست که نیست

خودمو سپرده بودم به خدا خبری نیست که نیست...

آخرش نمیشه اینجوری تموم شه مگه نه؟

ازین غم بزرگ من بزرگترم هست که نیست...

خدا یه کاری بکن قلب شکستم نمیره...

کاری کن که اسمتو بیاره و پر پریدن بگیره...

قسمت میدم به جون ضامنت امام رضا...

اونکه حامی کبوتراست بگو منم ببینه...

قول میدی اگه دعا کنم برآورده بشه...

دل طفلکی من ازین غم آزرده نشه...

مثل کفترای گنبد تو آزاد باشم...

یا اگه توی قفس خونمه آباد بشه...

آرزومه که بیام رو گنبدت بشینم...

چشام پر اشک بشه طلاییشو ببینم...

زائرای عاشقت بیان بهم دونه بدن...

باهات درد دل کنم حاجتمو بگیرم...

حاجتمو بگیرم...




یا ضامن آهوامام رضاحرممشهدگنبد
❤math is love❤
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید