ویرگول
ورودثبت نام
bloggermojamo
bloggermojamo
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آشنایی با بسته کودک من (بهترین راه برای استعدادیابی و پرورش خلاقیت کودکان)

معرفی بسته کودک من
معرفی بسته کودک من

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه والدینی که کودکانی بین سه تا هشت سال دارند، کشف و پرورش استعداد و خلاقیت در آن‌هاست. همه‌مان می‌دانیم که از منظر روانشناسی، بهترین سم تربیت و پرورش هوش و ذهن خلاق در کودکان، تا هفت سالگی است. در واقع در این سنین است که پایه‌های درک مفاهیم و استعداد کودکان چیده می‌شود.

قطعا این موارد را به خوبی می‌دانید اما نمی‌دانید برای استعدادیابی و پرورش خلاقیت کودکتان چه کنید. در تمامی مقالات تحقیقاتی اهمیت آموزش بصری بررسیو اثبات شده است. خوشبختانه بسته کودک من با اطلاع از این اهمیت این موضوع، بسته‌ای غنی و متشکل از فیلم‌های آموزشی جذاب و کتاب‌های رنگارنگ فوق‌العاده را برای کودکان سه تا هشت سال فراهم آورده است.

این بسته آموزشی به گونه‌ای طراحی و تولید شده که کودکان را به یادگیری علاقمند کرده و قدرت خلاقیت و استعداد آن‌ها را پرورش می‌دهد. در این بسته آموزش‌هایی را در قالب موضوعات روانشناسی مادر و کودک در اختیار خواهید داشت که به شما درتربیت کودکتان و به کودک شما در یادگیری مفاهیم اخلاقی کمک می‌کند. همچنین علاوه بر این‌ها در این بسته آموزش زبان انگلیس برای کودکان وجود دارد که از همان دوران کودکی آن‌ها را به یادگیری زبان دوم مشتاق و البته مسلط می‌کند. برای آشنایی هرچه بیشتر با بسته کودک من، توصیه می‌کنیم فیلم معرفی آن را در نماشا مشاهده کنید.

پرورش خلاقیتبسته کودک مناستعدادیابیپرورش استعدادآموزش زبان انگلیسی به کودکان
اگر به دنبال مطالب آموزشی، خبری، هیجان‌انگیز از سراسر دنیا هستید، با نوشته های من همراه باشید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید