ویرگول
ورودثبت نام
My Diary
My Diary
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بررسی 30 مدل بازی فکری متفاوت

سلام و صد سلام

داریم به تابستون نزدیک میشیم ولی کرونا باعث شده نخوایم بچه هامون رو بفرستیم بیرون برای بازی ، و همین طور میدونیم که اگر مدام با گوشی موبایل و لب تاب در حال بازی های کامپیوتری باشن هم آخر و عاقبت خوبی نخواهد داشت.

بعد از سریال the queens gambit وقتی داشتم در مورد شطرنج سرچ میکردم با دنیایی از انواع بازی و پازل هایی روبه شدم که هر کدوم دنیای خاص مربوط به خودشون رو داشتند بعضی سرگرم کننده بعضی هیجانی و بعضی هم آموزشی بودند که برای هر سلیقه ای انتخاب رو راحت میکردن.

من در سایتم مقاله ای در مورد اهمیت بازی های فکری نوشتم که شما رو دعوت به خوندن اون مطلب میکنم ولی اینجا هم میخوام چند مورد از مزایای بازی های فکری رو براتون بذارم.

  • بازی فکری و پازل ها در واقع  ورزش هر دو طرف ذهن شما هستند .
  • به بهبود حافظه کمک میکنند.
  • مهارت حل مساله را تقویت خواهند کرد.
  • باعث بهتر شدن حال و روحیه شما از طریق ترشح دوپامین میشوند.
  • سطح استرس را کاهش خواهند داد.
  • 25 دقیقه حل کردن پازل در طول روز IQ شما را با 4 امتیاز افزایش خواهد داد.

امیدوارم این مطلب باعث بشه راغب بشید همین امروز یک مدل بازی فکری براساس علاقه تون تهیه کنید.

برای مطالعه مقاله مربوط به بررسی 30 مدل بازی های مختلف اینجا را کلیک کنید.

بازی فکریبازیپازلمونوپولیمعما
نرگس هستم عاشق نوشتن ، وبسایت من : www.medad1393.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید